کلنگ بدون پشتوانه نمی‌زنم به ترک‌تشریفات حساس هستم

استاندار قزوین کلنگ بدون پشتوانه نمی‌زنم به ترک‌تشریفات حساس هستم استاندار قزوین گفت: اجرای قانون و برنامه‌های بالادستی در دستور کار استانداری قرار دارد و قرار نیست استانداری برنامه جداگانه‌ای ارایه کند. به گزارش ایرنا، عبدالمحمدزاهدی به ترک‌تشریفات حساس هستم و کلنگ بدون پشتوانه نمی‌زنم و به طور حتم باید یک پروژه برای کلنگ‌زنی تا […]

استاندار قزوین

کلنگ بدون پشتوانه نمی‌زنم به ترک‌تشریفات حساس هستم

استاندار قزوین گفت: اجرای قانون و برنامه‌های بالادستی در دستور کار استانداری قرار دارد و قرار نیست استانداری برنامه جداگانه‌ای ارایه کند.

به گزارش ایرنا، عبدالمحمدزاهدی به ترک‌تشریفات حساس هستم و کلنگ بدون پشتوانه نمی‌زنم و به طور حتم باید یک پروژه برای کلنگ‌زنی تا مرحله تجهیز کارگاه و شروع پروژه پیش رفته باشد.

وی افزود: روش و سلیقه استاندار مربوط به شیوه اداره استان در چارچوب اجرای قوانین ‌و مقررات است.

زاهدی اظهار‌ کرد: کار مردم در راستای قانون باید انجام شود و چنانچه مانع قانونی در این راستا وجود دارد باید به مردم توضیح داده شود.

وی با بیان این‌که مردم ولی‌نعمت و کارفرما کارکنان دولت هستند، گفت: نباید احساس کنیم نسبت به مردم برتری داریم و نباید این دیدگاه در رفتار ما تأثیر بگذارد.

زاهدی ادامه‌ داد: عقاید و اعتقادات و گرایش‌های مراجعه‌کنندگان و ارباب رجوع نباید کوچک‌‌‌‌‌ترین تأثیر در ارایه خدمات داشته باشد و همه باید سعی کنند در مدار قانون به مردم خدمت کنند.

استاندار قزوین افزود: رعایت قانون و تصمیم‌گیری‌های قانونی، وظیفه همه دستگاه‌های اجرایی است و در مواردی که جای سؤال وجود دارد‌؛ شورای دستگاه‌های نظارتی می‌تواند به مدیران برای پیدا کردن راهکار‌‌‌‌‌ها کمک کند.

زاهدی خاطر‌نشان ‌کرد: تنها در یک مورد می‌شود خلاف قانون عمل کرد و آن نیز در هنگام بحران و با تصمیم استاندار است که در این مورد دستگاه‌های قضایی و نظارتی با درک ضرورت، مسؤولان را یاری می‌کنند.

وی با بیان این‌که بخشی‌نگری مانع توسعه است، افزود: امکانات دستگاه‌های اجرایی متعلق به دولت و نظام است و این‌که مدیری به این امکانات بچسبد و دیگران را از آن محروم کند‌، بی‌توجهی به وظیفه مشترک کلی برای پیشبرد اهداف نظام و دولت محسوب می‌شود.

استاندار قزوین خاطر‌نشان ‌کرد: وعده بدون پشتوانه نمی‌دهم و اگر بدهم و عمل نکنم به‌طور قطع محاسباتم اشتباه بوده است و نباید برای فریب دادن مردم وعده بدهیم.

وی افزود: به ترک‌تشریفات حساس هستم و کلنگ بدون پشتوانه نمی‌زنم و به طور حتم باید یک پروژه برای کلنگ‌زنی تا مرحله تجهیز کارگاه و شروع پروژه پیش رفته باشد.

زاهدی با تأکید بر ارتباط مدیران با مردم گفت: ملاقات مردمی و تلفنی سامانه «سامد» باید در دستور کار مدیران و دستگاه‌ها باشد تا در حل مشکلات مردم با سرعت و دقت بیش‌تری اقدام شود.

 

وی با تأکید بر انتقاد‌پذیری افزود: مدیران آستانه تحمل خود را بالا ببرند و با رسانه‌ها ارتباط داشته باشند و از انتقاد دلخور نشوند.