فعال شدن بیمه لویدز و بانک‌های انگلیسی در پروژه‌های سرمایه‌گذاری

رییس کمیسیون حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی اتاق اصفهان خبر داد فعال شدن بیمه لویدز و بانک‌های انگلیسی در پروژه‌های سرمایه‌گذاری عضو هیأت رییسه اتاق بازرگانی اصفهان گفت: برقراری خط هوایی مستقیم لندن-اصفهان، فعال شدن بیمه لویدز و بانک‌های انگلیسی در پوشش پروژه‌های سرمایه‌گذاری استان اصفهان می‌تواند به توسعه روابط اصفهان و انگلیس در تمامی بخش‌ها […]

رییس کمیسیون حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی اتاق اصفهان خبر داد

فعال شدن بیمه لویدز و بانک‌های انگلیسی در پروژه‌های سرمایه‌گذاری

عضو هیأت رییسه اتاق بازرگانی اصفهان گفت: برقراری خط هوایی مستقیم لندن-اصفهان، فعال شدن بیمه لویدز و بانک‌های انگلیسی در پوشش پروژه‌های سرمایه‌گذاری استان اصفهان می‌تواند به توسعه روابط اصفهان و انگلیس در تمامی بخش‌ها منجر شود.

به گزارش ایمنا، قاسم‌علی‌جباری اظهارکرد: بیمه و بانک دو ابزار مهم برقراری یک رابطه اقتصادی است و بیمه لویدز می‌تواند نقش مهمی در علاقه‌مند شدن سرمایه‌گذاران خارجی برای سرمایه‌گذاری در استان اصفهان داشته باشد.

رییس کمیسیون حمایت از سرمایه‌گذاری، تأمین مالی‌ و توسعه خارجی اتاق بازرگانی اصفهان تأکید‌کرد: برای برداشتن گام‌های هدفمند در اقتصاد باید ابزار بانک به خوبی تعریف شود و برقراری روابط بانکی بین بانک‌های ایرانی ‌و انگلیسی نمی‌تواند روابط اقتصادی دو کشور را مستحکم کند.

وی برقراری خط هوایی مستقیم بین لندن و اصفهان را گامی دیگر در توسعه روابط اقتصادی به‌ویژه در بخش گردشگری عنوان‌کرد و گفت: اصفهان به عنوان مقصد گردشگران خارجی همواره به عنوان یک مقصد خطوط هوایی از سوی شرکت‌های ایرلاین خارجی شناخته می‌شود.

وی اصفهان را دروازه ورود به مثلث گردشگری ایران شامل شهرهای شیراز و یزد برشمرد و تأکید‌کرد: برقراری این خط هوایی مستقیم می‌تواند علاوه بر مبادله گردش‌گر‌ زمینه توسعه مبادلات کالایی را نیز فراهم کند.

مدیر کل بازرگانی سفارت بریتانیا در ایران در این دیدار با اشاره به روابط چند صد ساله اقتصادی انگلیس با ‌اصفهان، گفت: اصفهان همواره به عنوان یک شهر مهم و اثرگذار ایران در اقتصاد شناخته می‌شود و بریتانیا آماده توسعه روابط با این استان است.

کیت ولینگز از پیگیری خواست‌های مطرح شده از سوی عضو هیأت رییسه اتاق بازرگانی اصفهان خبر داد و افزود: بریتانیا آمادگی همکاری نزدیک در بخش‌های صنعتی، خدماتی و مالی با استان اصفهان را دارد.

 

وی خواستار برگزاری نشست‌های مشترک بین فعالان اقتصادی استان اصفهان و انگلیس شد و بیان‌کرد: اتاق بازرگانی مشترک ایران و انگلیس می‌تواند نقش مؤثری در توسعه روابط اقتصادی بین بازرگانان دو کشور داشته باشد.