ترک مناقصه به دلیل افزایش قیمت آهن

ترک مناقصه به دلیل افزایش قیمت آهن مدیر طرح حفاظت از یوزپلنگ آخرین وضعیت بهسازی جاده عباس‌آباد را تشریح کرد و گفت: تا پایان آبان‌ماه ترک مناقصه قبلی و برگزاری مناقصه جدید و بستن قرارداد با پیمانکار انجام خواهد شد. به گزارش ایسنا، هومن‌جوکار با بیان این‌که جلسه مربوط به بهسازی جاده عباس‌آباد با حضور […]

ترک مناقصه به دلیل افزایش قیمت آهن

مدیر طرح حفاظت از یوزپلنگ آخرین وضعیت بهسازی جاده عباس‌آباد را تشریح کرد و گفت: تا پایان آبان‌ماه ترک مناقصه قبلی و برگزاری مناقصه جدید و بستن قرارداد با پیمانکار انجام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، هومن‌جوکار با بیان این‌که جلسه مربوط به بهسازی جاده عباس‌آباد با حضور سرپرست معاونت محیط‌زیست طبیعی سازمان محیط‌زیست و نماینده راه و ترابری استان سمنان برگزار شد، اظهارکرد: در حال حاضر این موضوع به‌طور کامل از اختیار طرح حفاظت از یوزپلنگ و سازمان حفاظت محیط‌زیست خارج شده و در اختیار وزارت راه قرار گرفته است.

وی افزود: بعد از پیگیری‌های جدید ما در مورد به تعویق افتادن اجرای طرح بهسازی جاده عباس‌آباد نماینده راه و ترابری اعلام کرد پیمانکاری که در مناقصه برنده شده بود به دلیل افزایش قیمت آهن تقاضای برگرداندن قرارداد را کرده است.

جوکار اظهارکرد: عملیات بهسازی جاده عباس‌آباد بعد از ترک مناقصه قبلی و برگزاری مناقصه جدید شروع خواهد شد. نماینده راه و ترابری استان سمنان اعلام کرده است که ترک مناقصه، برگزاری مناقصه جدید و بستن قرارداد با پیمانکار بیش از ۳ هفته طول نمی‌کشد.

 

مدیر طرح حفاظت از یوزپلنگ تأکیدکرد: بنابر اظهارات نماینده راه و ترابری سمنان قبل از پایان آبان‌ماه همه این فرایند اجرا خواهد شد و امیدوار هستم که تا پایان این ماه کلنگ پروژه به زمین بخورد.