میدان دام و کشتارگاه شهرضا به بخش خصوصی واگذار می‌شود

از طریق مزایده میدان دام و کشتارگاه شهرضا به بخش خصوصی واگذار می‌شود رییس شورای اسلامی شهر شهرضا گفت: با هدف حفظ سلامت جامعه و برون‌سپاری خرید و فروش دام از شهرضا، میدان دام و کشتارگاه شهرضا به بخش خصوصی واگذار می‌شود. به گزارش ایمنا، مهدی‌صالحپور اظهار‌کرد: با توجه به درخواست‌های مکرر شهروندان و تأکید […]

از طریق مزایده

میدان دام و کشتارگاه شهرضا به بخش خصوصی واگذار می‌شود

رییس شورای اسلامی شهر شهرضا گفت: با هدف حفظ سلامت جامعه و برون‌سپاری خرید و فروش دام از شهرضا، میدان دام و کشتارگاه شهرضا به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

به گزارش ایمنا، مهدی‌صالحپور اظهار‌کرد: با توجه به درخواست‌های مکرر شهروندان و تأکید بر ضرورت اجرای طرح انتقال میدان دام شهرضا از محل فعلی در کارگروه امنیت و سلامت غذایی، اعضای شورای شهر در این باره تصمیم‌گیری کردند.

وی تصریح‌کرد: براساس صحبت‌هایی که انجام شد شهردار شهرضا لایحه‌ای را به شورای اسلامی شهر تقدیم و در آن درخواست تعیین تکلیف میدان فروش دام و کشتارگاه را داشتند.

رییس‌شورای‌اسلامی شهر شهرضا با بیان این‌که زمین میدان دام متعلق به جهاد کشاورزی است، عنوان‌کرد: با این شرایط تا بهره‌برداری کامل انتقال سند انجام نمی‌شود و از آنجا که شهرداری هزینه‌های زیادی انجام داده است بنابراین دیگر توان ادامه کار ممکن نیست.

صالحپور ادامه‌داد: براساس تصمیم اعضای شورای اسلامی شهر مقرر شد از طریق اعلام مزایده عمومی میدان دام و کشتارگاه شهرضا به بخش خصوصی واگذار شود و بخش خصوصی پس از تکمیل غرفه‌های عرضه میدان دام نسبت به اجاره یا واگذاری به افراد اقدام کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، عنوان‌کرد: پیش از این اخباری مبنی بر برآورد قیمت اجرای طرح زیرگذر چهارراه طالقانی شهرضا مطرح شده بود که مبلع ۳٫۵ میلیارد اعلام شده در آن تنها مربوط به بخشی از هزینه‌ها است و اعلام نظر نهایی در این مورد بعد از بررسی‌های کارشناسی ممکن خواهد شد.

 

رییس‌شورای‌اسلامی شهر شهرضا تأکید‌کرد: یکی از مهم‌ترین ارکان فعالیت شورای دور پنجم شفاف‌سازی در عملکرد و آگاه‌سازی مردم از آخرین تصمیمات است که برای این منظور از همه امکانات رسانه‌ای و خبرنگاران شهرضا استفاده خواهد شد.