نیمه‌کاره مانده آسفالت‌ریزی به دلیل ناتوانی پیمانکار برنده مناقصه در تأمین قیر

رییس شورای اسلامی شهر اهر مطرح‌ کرد نیمه‌کاره مانده آسفالت‌ریزی به دلیل ناتوانی پیمانکار برنده مناقصه در تأمین قیر رییس‌شورای‌اسلامی شهر اهر گفت: شورای شهر اهر از روز نخست آغاز به‌کار درصدد ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری بوده البته این امر نیز نیاز به برنامه‌ریزی بلندمدت دارد. به گزارش مهر، صمدعلی‌اکبرزاده‌اهری با اشاره به این‌که […]

رییس شورای اسلامی شهر اهر مطرح‌ کرد

نیمه‌کاره مانده آسفالت‌ریزی به دلیل ناتوانی پیمانکار برنده مناقصه در تأمین قیر

رییس‌شورای‌اسلامی شهر اهر گفت: شورای شهر اهر از روز نخست آغاز به‌کار درصدد ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری بوده البته این امر نیز نیاز به برنامه‌ریزی بلندمدت دارد.

به گزارش مهر، صمدعلی‌اکبرزاده‌اهری با اشاره به این‌که مجموعه شورا و شهرداری اهر نیازمند همفکری اصحاب رسانه است، اظهار‌کرد: بنده معتقدم ما هم خدمتگزاران مردم هستیم، پس بنا بر این انتظار داریم تا با همدلی و همراهی اصحاب رسانه و مسؤولان شهرستانی بتوانیم به خواسته‌های مردم جامع عمل بپوشانیم.

وی ادامه‌داد: هر کس به طریقی اصحاب رسانه با رسانه‌اش، مسؤول با مدیریت‌اش، سرمایه‌گذار با سرمایه خود و دانش‌آموختگان با علم خود در قبال شهر اهر و شهروندان وظیفه‌ای سنگین بر دوش دارد بنده نیز به‌عنوان رییس شورا بلکه به‌عنوان‌ یک پیشکسوت علاقه‌مندم تا با همراهی و همدلی در شهر اهر اتفاق و اتحاد بیافرینیم و حتی این را درک کرده‌ام که با اتحاد می‌توان از سد تمامی مشکلات گذر کرد.

رییس شورای اسلامی شهر اهر در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر این‌که آیا شورا و شهرداری اهر برای درآمد پایدار برنامه‌ای دارند یا خیر؟ گفت: شورای شهر اهر از روز نخست آغاز به‌کار درصدد ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری بوده البته این امر نیز نیاز به برنامه‌ریزی بلندمدت دارد و در این میان به جذب سرمایه‌گذار آن‌ هم نیاز داریم.

علی‌اکبرزاده فعالیت کارخانه آسفالت شهرداری اهر را یکی از زمینه‌های درآمد پایدار عنوان و بیان‌کرد: متأسفانه در حال حاضر که شهرداری اهر هیچ‌گونه سهمیه قیر رایگان ندارد و از طرفی هم متعهد به آسفالت‌ریزی کوچه‌ها هستیم ناچاراً مجبور به خرید آسفالت هستیم ولی در مناقصه نیز پیمانکار یا نتوانست قیر مورد نیاز را تأمین کند یا این‌که دلیل دیگری داشت که آسفالت‌ریزی کوچه‌هایی که شهرداری بر آنها تعهد دارد را نیمه‌تمام گذاشت.

 

وی اضافه‌کرد: البته اعضای شورای شهر و شهردار اهر برای تأمین قیر جهت آسفالت‌ریزی معابر و کوچه‌ها از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند اما نباید نادیده گرفت که اگر بتوانیم حداقل روزانه ۸۰ تن آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری هم تولید کنیم، برای شهرداری اهر درآمد محسوب می‌شود چراکه از هزینه‌کرد به‌نوعی جلوگیری خواهد شد.