بخشش جرایم تأمین اجتماعی به فعالیت واحدهای تولیدی کمک می‌کند

رییس اتاق بازرگانی اصفهان؛ در شرایط رکود اقتصادی بخشش جرایم تأمین اجتماعی به فعالیت واحدهای تولیدی کمک می‌کند رییس اتاق بازرگانی اصفهان بخشش جرایم بیمه تأمین اجتماعی را اقدام ارزشمند از سوی سازمان تأمین اجتماعی برشمرد و گفت: در شرایطی که کارفرما‌ها با مشکلات متعددی روبه‌رو هستند این قبیل بخشش نوعی تنفس برای آنان ایجاد […]

رییس اتاق بازرگانی اصفهان؛ در شرایط رکود اقتصادی

بخشش جرایم تأمین اجتماعی به فعالیت واحدهای تولیدی کمک می‌کند

رییس اتاق بازرگانی اصفهان بخشش جرایم بیمه تأمین اجتماعی را اقدام ارزشمند از سوی سازمان تأمین اجتماعی برشمرد و گفت: در شرایطی که کارفرما‌ها با مشکلات متعددی روبه‌رو هستند این قبیل بخشش نوعی تنفس برای آنان ایجاد می‌کند.

سید‌عبدالوهاب‌سهل‌آبادی اظهارکرد: تعامل سازمان تأمین اجتماعی با کارفرمایان در موضوع حق بیمه می‌تواند به بقا و فعالیت واحدهای تولیدی کمک کند.

وی تصریح‌کرد: هیچ کارفرمایی نمی‌خواهد حق بیمه کارگرانش به تعویق بیفتد ولی شرایط اقتصادی و کاهش تقاضا باعث بروز مشکل برای وی شده است .

سهل‌آبادی ‌با اشاره به صنعتی بودن استان اصفهان و فعالیت بیش از ۸ هزار واحد تولیدی گفت: در شرایط رکود اقتصادی استان اصفهان بیش‌ترین آسیب را دیده است و در این شرایط کارفرما‌ها با چالش‌های بسیاری روبه‌رو هستند.

رییس اتاق بازرگانی اصفهان اضافه‌کرد: کاهش تقاضا و انباشت عرضه از یک طرف و بدهی بانکی، مالیات و بیمه تأمین اجتماعی و حقوق کارکنان از طرف دیگر فشار را بر کارفرما‌ها بیش‌تر ساخته است .

 

مصطفی‌رناسی‌نایب، رییس اتاق بازرگانی اصفهان نیز خواستار پایان دخالت‌های دولت در سازمان تأمین اجتماعی شد و گفت: ۱۷ درصد بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی است که به دلیل ناتوانی در بازپرداخت این بدهی‌، بخش خصوصی تحت فشار برای معوقات سازمان قرار می‌گیرد .