مخالف برگزاری نمایشگاه بهاره هستیم

رییس اتحادیه خشکبار مخالف برگزاری نمایشگاه بهاره هستیم رییس اتحادیه خشکبار و آجیل‌فروشان گفت: به دلیل فصلی بودن فروش آجیل و انتظار برای عرضه محصولات مصرفی در شب عید، با برگزاری نمایشگاه بهاره مخالف هستیم. مصطفی‌احمدی در گفت‌و‌گو با پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران اظهارکرد: البته کسبه با برگزاری نمایشگاه‌هایی که به جز اتاق‌های اصناف، […]

رییس اتحادیه خشکبار

مخالف برگزاری نمایشگاه بهاره هستیم

رییس اتحادیه خشکبار و آجیل‌فروشان گفت: به دلیل فصلی بودن فروش آجیل و انتظار برای عرضه محصولات مصرفی در شب عید، با برگزاری نمایشگاه بهاره مخالف هستیم.

مصطفی‌احمدی در گفت‌و‌گو با پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران اظهارکرد: البته کسبه با برگزاری نمایشگاه‌هایی که به جز اتاق‌های اصناف، سازمان‌های دیگری متولی آن باشند، مخالف هستند اما چنانچه اتاق اصناف صلاح بداند، راغب به شرکت در نمایشگاه هستند.

وی ادامه‌داد: در حال حاضر برخی سازمان‌های دیگر که موازی با اتاق‌های اصناف و معمولاً‌ با هزینه بالای اجاره غرفه‌ها، اقدام به برگزاری نمایشگاه می‌کنند، واحدهای صنفی تمایل خود را برای حضور در چنین نمایشگاه‌هایی از دست می‌دهند.

احمدی اظهار‌کرد: این اتحادیه با داشتن حدود ۱۲۰۰ عضو با برگزاری نمایشگاه‌هایی با مکان‌های با ظرفیت کم، نمی‌تواند ۷۰ تا ۱۰۰ درصد واحدهای صنفی عضو را در نمایشگاه‌های فصلی جای دارد و لذا حق برخی اعضا ضایع می‌شود.

 

وی در خصوص مصوبه هیأت عالی نظارت در خصوص واگذاری قیمت گذاری کالا‌ها از اتحادیه‌ها به واحدهای صنفی گفت: در اصل با قیمت‌گذاری کالا توسط واحدهای صنفی موافق هستیم، اما در حال حاضر به دلیل نبود نظارت کافی و دقیق از سوی نهادهای مربوطه با این مسأله، مخالف هستیم.