سمینار تخصصی دیجیتال مارکتینگ، مدیریت، کاربرد‌ها و ابزارها

از ۹ تا ۱۰ اسفندماه برگزار می‌شود سمینار تخصصی دیجیتال مارکتینگ، مدیریت، کاربرد‌ها و ابزارها سمینار تخصصی دیجیتال مارکتینگ به همراه کارگاه‌های تخصصی در ۳حوزه مدیریت، کاربرد‌ها و ابزار‌ها اسفندماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا با ورود فناوری‌های دیجیتال به فضای بازاریابی، فروش، تبلیغات […]

از ۹ تا ۱۰ اسفندماه برگزار می‌شود

سمینار تخصصی دیجیتال مارکتینگ، مدیریت، کاربرد‌ها و ابزارها

سمینار تخصصی دیجیتال مارکتینگ به همراه کارگاه‌های تخصصی در ۳حوزه مدیریت، کاربرد‌ها و ابزار‌ها اسفندماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا با ورود فناوری‌های دیجیتال به فضای بازاریابی، فروش، تبلیغات و برندینگ، این مفاهیم در حوزه مدیریت، کاربرد و ابزار‌ها محتول شده و نیازمند آشنایی کلیه سطوح سازمانی با این تحول جدید است. هزینه پایین، قابلیت سنجش دقیق، منعطف بودن و البته الزام به نگاه دقیق و هوشمندانه از ویژگی‌های دیجیتال مارکتینگ است. چگونگی طراحی کمپین‌های اثربخش، انتخاب رسانه و محتوای جذاب، چگونگی برون‌سپاری و انتخاب آژانس دیجیتال مارکتینگ یا راه‌اندازی دپارتمان‌های دیجیتال مارکتینگ و به‌کارگیری مشاوران و کارشناسان حرفه‌ای، بخشی از دغدغه‌های مدیران کسب‌وکار در این حوزه است.

تبلیغات در گوگل، بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی، ویدیو مارکتینگ، بازاریابی محتوا، بازاریابی ایمیلی برخی از ابزارهایی است که می‌تواند کسب کار‌‌ها را در حوزه بازاریابی دیجیتال توانمند سازد. در این سمینار به همراه کارگاه‌های تخصصی در سه حوزه‌‌ مدیریت، کاربرد‌‌ها و ابزار‌ها به‌طور حرفه‌ای به بحث دیجیتال مارکتنیگ پرداخته می‌شود.

تعاریف، معرفی ابزار‌ها و آخرین روند‌ها در بازاریابی دیجیتال، مدیریت یکپارچه فعالیت‌های دیجیتال مارکتینگ و تحلیل نتایج به کمک چارچوب‌RACE، طراحی کمپین‌های دیجیتال مارکتینگ پربازده و کم‌هزینه (تبلیغات گوگل، شبکه‌های اجتماعی، محتوا و…)، کاربرد تحلیل داده‌های بزرگ (Big Data) در دیجیتال مارکتینگ، نقش استراتژی‌های بازاریابی در استفاده اثربخش از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ، برون‌سپاری، آموزش، تربیت متخصص و مدل‌های مشاوره در دیجیتال مارکتینگ، چگونه مدل فکری دیجیتال مارکتینگ را در سازمان خود پیاده کنیم، اتوماتیک‌سازی فرایند بازاریابی و فروش دیجیتال در جهت افزایش فروش(Marketing automation)، تحلیل و ارزیابی کمپین‌های موفق در بستر شبکه‌های اجتماعی، تحلیل نقاط قوت و ضعف ابزار‌ها و روش‌های متنوع دیجیتال مارکتینگ، مدیریت محتوا و رسانه در کمپین‌های دیجیتال مارکتینگ و مدیریت استراتژیک برند در فضای دیجیتال از موضوعات مورد ارایه  در این سمینار است.

کارگاه تخصصی آنالیتیکس و تحلیل در دیجیتال مارکتینگ، کارگاه تخصصی بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو(SEO)، کارگاه تخصصی تبلیغات در گوگل‌(Google AdWords)، کارگاه تخصصی بازاریابی محتوا‌(Content Marketing)، کارگاه تخصصی تبلیغات آنلاین‌(Online Display Advertising)، کارگاه تخصصی بازاریابی ایمیلی‌(Email Marketing)، کارگاه تخصصی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی (Social Media Marketing)وکارگاه تخصصی اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer Marketing)

از کارگاه‌های تخصصی این سمینار است.

همچنین اساتید این سمینار شیردستیان عضو پاره وقت هیأت علمی دانشکده کسب ‌و کار دانشگاه کونکوردیا، کانادا‌، عضو آکادمی علم بازاریابی ‌و انجمن بازاریابی آمریکا، سیدعلیرضامیرباقری، استاد مدعو دانشکده مدیریت (MBA) دانشگاه صنعتی شریف و عضو انجمن بازاریابی آمریکا‌(AMA)، میرهادی رادی‌ مدیر گروه بازاریابی دیجیتال و تحلیل بازار دفتر پنتد دانشگاه صنعتی شریف، مصطفی لامعی‌ مدیر دیجیتال مارکتینگ گروه صنایع غذایی کاله دارای مدرک Marketing in a digital world از دانشگاه ایلی‌نویز شیکاگو، توحیدعلی‌اشرفی مدیر بازاریابی و عضو هیأت مدیره شرکت سفرهای علی‌بابا، میلادصفایی‌ مدیرعامل آژانس دیجیتال مارکتینگ بومرنگ مشاور دیجیتال مارکتینگ گروه صنعتی گلرنگ و شرکت آسیاتک، رضاشیرازی‌مفرد‌ مؤسس و مدیر وب‌سایت‌های وب‌۲۴ و سئو ۲۴ نویسنده کتاب بازاریابی اینترنتی به زبان ساده، فرزین‌فردیس مدرس کارگاه برندینگ دیجیتال در کنفرانس مدیریت دانشگاه شریف دانش‌آموخته MBA از دانشگاه صنعتی شریف، احسان‌طریقت‌ مدیر پروژه بازاریابی محتوا در گروه صنایع غذایی سولیکو (کاله) و علی‌رضا‌صفری‌ مؤسس برند «مدیرسوشال» هستند.

شایان ذکر است سمینار تخصصی دیجیتال مارکتینگ، مدیریت، کاربرد‌ها و ابزار‌ها چهارشنبه ۹‌اسفند ساعت ۸:۳۰ الی ۱۷ و کارگاه‌های آن پنجشنبه ۱۰‌اسفند و جمعه ۱۱‌اسفند از ساعت‌۹ الی ۱۸ در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌گردد که زمان هر کارگاه دوساعت است.