به روز شدن اطلاعات رایزنان بازرگانی

رییس اداره رایزنان بازرگانی و امور نمایندگی‌ها خبر داد به روز شدن اطلاعات رایزنان بازرگانی رییس اداره رایزنان بازرگانی و امور نمایندگی‌ها از امکان دسترسی تجار و صنعتگران به صفحات اختصاصی و اطلاعات به روز شده ۲۲ رایزن بازرگانی در وب‌سایت سازمان توسعه تجارت ایران خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی سازمان […]

رییس اداره رایزنان بازرگانی و امور نمایندگی‌ها خبر داد

به روز شدن اطلاعات رایزنان بازرگانی

رییس اداره رایزنان بازرگانی و امور نمایندگی‌ها از امکان دسترسی تجار و صنعتگران به صفحات اختصاصی و اطلاعات به روز شده ۲۲ رایزن بازرگانی در وب‌سایت سازمان توسعه تجارت ایران خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، علیرضا‌استکی گفت: این امکان به منظور بهینه‌سازی خدمات‌رسانی سازمان توسعه تجارت ایران به فعالان اقتصادی و دسترسی ایشان به ۲۲ رایزن بازرگانی است.

وی افزود: جهت برقراری ارتباط آسان و موفق با رایزنان، اطلاعات مذکور شامل رزومه رایزن، تلفن‌های تماس، شماره فکس، آدرس ایمیل، نشانی محل خدمت رایزن و ساعات و روزهای کاری رایزنان، در بخش رایزنان بازرگانی واقع در وب‌سایت سازمان توسعه تجارت ایران، به آدرس www.tpo.ir، درج شده است.

گفتنی است، ۲۲رایزن بازرگانی ایران در کشورهای مختلف، خدمات موردنیاز صادرکنندگان ایران، خدمات مورد نیاز واردکنندگان داخلی، خدمات مورد نیاز واردکنندگان خارجی، خدمات مورد نیاز سازمان توسعه تجارت ایران و خدمات در زمینه همکاری‌های صنعتی، معدنی و سرمایه‌گذاری به تجار و فعالان صادرات ارایه می‌کنند.