محور اصلی برگزاری نمایشگاه بهاره حمایت از تولید ملی است

نماینده اتاق اصناف ایران در تهران محور اصلی برگزاری نمایشگاه بهاره حمایت از تولید ملی است نماینده اتاق اصناف ایران در استان تهران، شهرستان ملارد گفت: محور اصلی برگزاری نمایشگاه بهاره حمایت از تولید ملی و عرضه کالای ایرانی است. سیدطاهرمیرحسن‌زاده در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران اظهارکرد: نمایشگاه بهاره با عرضه کالای […]

نماینده اتاق اصناف ایران در تهران

محور اصلی برگزاری نمایشگاه بهاره حمایت از تولید ملی است

نماینده اتاق اصناف ایران در استان تهران، شهرستان ملارد گفت: محور اصلی برگزاری نمایشگاه بهاره حمایت از تولید ملی و عرضه کالای ایرانی است.

سیدطاهرمیرحسن‌زاده در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران اظهارکرد: نمایشگاه بهاره با عرضه کالای ایرانی و حمایت تولید ملی از ۱۴ تا ۲۴‌اسفندماه با بیش از ۲۵۰غرفه در شهرستان ملارد شروع به‌کار خواهد کرد.

وی با بیان این‌که بخش بازرسی اصناف بر کالاهای عرضه شده در نمایشگاه مورد نظارت خواهند کرد، گفت: پوشاک، کیف ‌و کفش، آجیل و خشکبار و خواروبار از اقلام مورد عرضه در نمایشگاه هستند.

میرحسن‌زاده با بیان این‌که هر کالایی که در سطح نمایشگاه‌های بهاره عرضه مستقیم کالا عرضه شده، زیر نظر اتحادیه‌های مربوطه کارشناسی و قیمت‌گذاری می‌شود، اظهار‌کرد: در برگزاری نمایشگاه باید از عرضه سنتی کالا به سمت تخصص‌گرایی پیش رفت.

رییس اتاق اصناف شهرستان ملارد افزود: گروه‌های بازرسی و نظارت به صورت تمام وقت بازار را رصد و کنترل می‌کنند و خوشبختانه هیچ‌گونه افزایش قیمت کالایی را نداریم‌. بازار با وفور کالا همراه است و کمبود در هیچ کالایی وجود ندارد.