معاون وزیر راه ‌و شهرسازی:آماده امضای قرارداد با «قرارگاه» برای آزادراه تهران-شمال هستیم

  علی نورزاد با تأکید بر این‌که آمادگی کامل برای ورود قرارگاه خاتم‌الانبیا را به آزادراه تهران-شمال و امضای قرارداد با آن‌‌ها را داریم، گفت: ‌قرارگاه توانمندی‌ بالایی در پروژه‌های عمرانی دارد که باید از آن‌‌ها استفاده شود. مدیرعامل شرکت ساخت‌ و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به این‌که شرکت آزادراه […]

 

علی نورزاد با تأکید بر این‌که آمادگی کامل برای ورود قرارگاه خاتم‌الانبیا را به آزادراه تهران-شمال و امضای قرارداد با آن‌‌ها را داریم، گفت: ‌قرارگاه توانمندی‌ بالایی در پروژه‌های عمرانی دارد که باید از آن‌‌ها استفاده شود.

مدیرعامل شرکت ساخت‌ و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به این‌که شرکت آزادراه تهران-شمال با شرکت کره‌ای یادداشت تفاهم امضا کرده است نه پیش‌قرارداد، اظهار ‌کرد: شرکت آزادراه تهران-شمال با شرکت کره‌ای یادداشت تفاهم امضا کرده‌ که ممکن است به نتیجه برسد و ممکن است دو طرف به تفاهم نرسند.

وی با اشاره به این‌که متن این تفاهم‌نامه موجود است، تصریح ‌کرد: طرف کره‌ای در قالب این تفاهم‌نامه تعهداتی دارد که باید ظرف مدت چهار ماه به آن‌‌ها عمل کنند، در این صورت یادداشت تفاهم عملیاتی خواهد شد.

وی در خصوص حضور قرارگاه خاتم‌الانبیا در این پروژه بیان ‌کرد: هم وزیر راه ‌و شهرسازی و هم بنده آمادگی کامل برای حضور قرارگاه را در این پروژه داریم.

معاون وزیر راه‌ و شهرسازی با بیان این‌که قراردادهای ما برای ساخت زیربناهای حمل‌ و نقل ۷۰ درصد از سوی سرمایه‌گذار و ۳۰ درصد از طرف وزارت راه است، گفت: مانند قراردادی که برای کنارگذر آزادراه جنوبی تهران نیز به همین روش امضا شده و قرارگاه خاتم‌الانبیا ۷۰ درصد منابع مالی را تأمین کرده و شرکت ساخت ۳۰ درصد.

 

نورزاد با تأکید بر این‌که بر این اساس همین الان آماده امضای قرارداد با قرارگاه خاتم‌الانبیا هستیم، اظهار‌ کرد: قرارگاه توانمند است و قطعاً در زمان مقرر می‌تواند آزادراه را بسازد.