راه‌اندازی پویش خرید کالای ایرانی به همت اتاق کرمانشاه

راه‌اندازی پویش خرید کالای ایرانی به همت اتاق کرمانشاه عضو هیأت رییسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن ‌و کشاورزی ایران، از راه‌اندازی کمپین خرید کالای ایرانی برای نوروز امسال خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از پایگاه خبری اتاق ایران کیوان‌کاشفی، گفت: با نزدیک شدن به نوروز و افزایش تقاضای خرید کالا، این اتاق کمپینی […]

راه‌اندازی پویش خرید کالای ایرانی به همت اتاق کرمانشاه

عضو هیأت رییسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن ‌و کشاورزی ایران، از راه‌اندازی کمپین خرید کالای ایرانی برای نوروز امسال خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از پایگاه خبری اتاق ایران کیوان‌کاشفی، گفت: با نزدیک شدن به نوروز و افزایش تقاضای خرید کالا، این اتاق کمپینی برای خرید کالاهای ایرانی راه‌اندازی کرده تا مردم را تشویق کند در نوروز امسال کالای تولید داخل خریداری کنند.

وی با اشاره به نزدیک شدن ایام عید و افزایش تقاضا برای خرید بسیاری از کالاها، گفت: کمپینی به همت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن ‌و کشاورزی کرمانشاه راه‌اندازی شده تا مردم را تشویق کند که برای نوروز امسال کالای تولید داخل بخرند.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن ‌و کشاورزی کرمانشاه هدف از این پویش را حمایت از واحدهای تولیدی داخل کشور دانست که به دلیل استفاده مردم از کالاهای مشابه خارجی بسیار متضرر می‌شوند و برخی از آنها تعطیل شده و یا با بخشی از ظرفیت کار می‌کنند.

کاشفی معتقد است: با خرید کالای ایرانی علاوه بر رونق واحدهای تولیدی، از کارگرانی که شغل آنها به دلیل رکود صنایع تهدید می‌شود، نیز حمایت می‌کنیم.

عضو هیأت رییسه اتاق ایران افزود: با خرید تولیدات داخل، از خروج ارز از کشور برای کالاهای مصرفی که نمونه آن در کشور تولید می‌شود نیز جلوگیری به عمل می‌آید.

کاشفی در مقابل از تولیدکنندگان نیز خواست تا برای جلب رضایت مردم، تولیدات با کیفیت و براساس سلیقه بازار داشته باشند.