دولت انجمن‌ها را در تصمیم‌گیری‌ها مشارکت نمی‌دهد

دبیر انجمن شیرینی ‌و شکلات دولت انجمن‌ها را در تصمیم‌گیری‌ها مشارکت نمی‌دهد دبیر انجمن صنفی صنایع، بیسکویت، شیرینی ‌و شکلات ایران گفت: طی دو سال گذشته انجمن‌ها نقشی در تصمیم‌گیری‌های دولت نداشته‌اند و اگر هم جلساتی برگزار شده ارزشی به نظرات صنعت قائل نشده‌اند. به گزارش ‌فود پرس،‌ جمشید‌مغازه‌ای اظهارکرد: در بسیاری از وزارتخانه‌ها از […]

دبیر انجمن شیرینی ‌و شکلات

دولت انجمن‌ها را در تصمیم‌گیری‌ها مشارکت نمی‌دهد

دبیر انجمن صنفی صنایع، بیسکویت، شیرینی ‌و شکلات ایران گفت: طی دو سال گذشته انجمن‌ها نقشی در تصمیم‌گیری‌های دولت نداشته‌اند و اگر هم جلساتی برگزار شده ارزشی به نظرات صنعت قائل نشده‌اند.

به گزارش ‌فود پرس،‌ جمشید‌مغازه‌ای اظهارکرد: در بسیاری از وزارتخانه‌ها از جمله وزارت بهداشت و به خصوص سازمان غذا و دارو مشکلات متعددی وجود دارد که برای حل آنها مذاکراتی با مسؤولان انجام شده که مؤثر واقع نشده است.

وی خاطرنشان‌کرد: در بخش گمرک و تعرفه‌های ترجیحی، عدم تحقق مشوق‌های صادراتی و یارانه‌های نمایشگاه‌های بین‌المللی برای توسعه صادرات نظرات صنعت را به دفعات اعلام کردیم اما این صدا نیز به گوش مسؤولان نرسیده و اگر هم رسیده بازخورد مثبتی نداشته است.

مغازه‌ای با اشاره به این‌که قاچاق همچنان یکی از معضلات بزرگ تولید در کشور است، گفت: صنعت شیرینی ‌و شکلات در موضوع قاچاق آسیب‌های فراوانی خورده است و ما راهکارهای خود را بار‌ها به مسؤولان اعلام کرده‌ایم ولی کماکان دور خود می‌چرخیم و متأسفانه روز به روز شرایط سخت‌تر می‌شود.