حمایت از تولیدات ملی وظیفه همه مردم است

رییس اتاق اصناف استان البرز حمایت از تولیدات ملی وظیفه همه مردم است رییس اتاق اصناف استان البرز گفت: حمایت از تولیدات ملی وظیفه همه مردم است و همه ما باید برای تحقق این شعار و رشد اقتصادی کشور تلاش کنیم. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران، حمیدکریمی اظهارکرد: یکی […]

رییس اتاق اصناف استان البرز

حمایت از تولیدات ملی وظیفه همه مردم است

رییس اتاق اصناف استان البرز گفت: حمایت از تولیدات ملی وظیفه همه مردم است و همه ما باید برای تحقق این شعار و رشد اقتصادی کشور تلاش کنیم.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران، حمیدکریمی اظهارکرد: یکی از اهداف و برنامه‌های کاری اتاق اصناف استان البرز بحث حمایت از کالای ایرانی و تولیدات داخلی است که با توجه به انتخاب شعار حمایت از کالای ایرانی توسط مقام‌معظم‌رهبری، بیش‌تر از گذشته باید مورد حمایت قرار بگیرد و اتاق اصناف استان البرز نیز در همین راستا طرح تشویقی را در نظر گرفته است و به‌زودی اجرا خواهد کرد.

وی افزود: حمایت از تولیدات ملی وظیفه همه مردم است و همه ما باید برای تحقق این شعار و رشد اقتصادی کشور تلاش کنیم، البته باید به این موضوع توجه کرد که مردم زمانی از کالای ایرانی حمایت می‌کنند که کیفیت کالا‌‌ها افزایش پیدا کند؛ پس لازم است تولیدکنندگان داخلی نیز برای افزایش کیفیت کالای خود تلاش کنند.

رییس اتاق اصناف استان البرز بیان‌کرد: در زمینه افزایش کیفیت کالاهای ایرانی تصمیم بر این شد که جلسه‌ای متشکل از رؤسا و هیأت ‌رییسه اتاق اصناف برگزار شود تا چگونگی افزایش کیفیت کالای ایرانی مورد بررسی قرار بگیرد.

 کریمی با اشاره به لزوم حمایت از کالای ملی تصریح‌کرد: حمایت از کالای ملی در کشورهایی مانند هند‌، چین و ژاپن باعث پیشرفت در صنعت و اقتصاد این کشور‌‌ها شده است و امروزه کالاهای این کشور‌‌ها در بسیاری از نقاط جهان به خصوص در ایران عرضه می‌شوند و خریداران زیادی نیز دارند، همین امر لزوم و تأثیر حمایت از کالای ملی را توسط مردم نشان می‌دهد.

وی با اشاره به برتری کالای داخلی نسبت به کالاهای چینی خاطرنشا‌ن‌کرد: برخی از کالاهای داخلی برتری ویژه‌ای نسبت به مشابه چینی خود دارند و برای حفظ این برتری مردم باید از کالای ایرانی و تولیدکنندگان داخلی حمایت کنند.