حمایت از کالای ایرانی با انبوهی از مشکلات مواجه است

رییس اتاق بازرگانی گلستان حمایت از کالای ایرانی با انبوهی از مشکلات مواجه است رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گلستان با بیان این‌که با نگاه گذشته نمی‌توان برای آینده برنامه‌ریزی کرد، گفت: جزیرآشوراده به عنوان وجه مشترک مازندران و گلستان می‌تواند به ونیز ایران تبدیل شود. علی‌محمدچوپانی تصریح‌کرد: اکثر کارشناسانی که با طرح […]

رییس اتاق بازرگانی گلستان

حمایت از کالای ایرانی با انبوهی از مشکلات مواجه است

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گلستان با بیان این‌که با نگاه گذشته نمی‌توان برای آینده برنامه‌ریزی کرد، گفت: جزیرآشوراده به عنوان وجه مشترک مازندران و گلستان می‌تواند به ونیز ایران تبدیل شود.

علی‌محمدچوپانی تصریح‌کرد: اکثر کارشناسانی که با طرح آشوراده مخالفت می‌کنند اطلاعات درستی ندارند و ما در پی آن هستیم، هم محیط‌زیست و گونه‌ها و هم اقتصاد حفظ شود. سطح تراز آبی گمیشان با دریای خزر حدود یک متر است و این منطقه نیز می‌تواند به ونیز ایران مبدل شود.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری، گفت: باید ابزار و راهکار برای هدفگذاری استراتژیک حمایت از کالای ایرانی فراهم شود. در راستای حمایت از کالای ایرانی با انبوهی از مشکلات مواجه هستیم و این سبب ترس تولیدکنندگان می‌شود. در این راستا ملت و دولت باید پای کار باشند.

وی با تأکید بر تأمین منافع بخش خصوصی و دولتی افزود: تأمین ارز از مشکلات فراروی سرمایه‌گذاری در کشور به شمار می‌رود. با مشکلات موجود، صادرات صورت نمی‌گیرد. برای رفع این مشکل باید چاره اساسی اتخاذ و راه مناسب پیدا شود.