استانی شدن اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم آتش‌نشانی ضروری است

رییس اتحادیه لوازم آتش‌نشانی استانی شدن اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم آتش‌نشانی ضروری است رییس اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم ایمنی، کلاه و آتش‌نشانی گفت: استانی شدن اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم ایمنی، کلاه و آتش‌نشانی ضروری است و به زودی اجرایی خواهد شد. حسین‌مصطفی‌زاده در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران اظهارکرد: […]

رییس اتحادیه لوازم آتش‌نشانی

استانی شدن اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم آتش‌نشانی ضروری است

رییس اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم ایمنی، کلاه و آتش‌نشانی گفت: استانی شدن اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم ایمنی، کلاه و آتش‌نشانی ضروری است و به زودی اجرایی خواهد شد.

حسین‌مصطفی‌زاده در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران اظهارکرد: به دلیل بالا بودن ضرورت فعالیت اتحادیه و این‌که این اتحادیه به علت رعایت مسایل ایمنی ‌و امنیتی با جان مردم سر و کار دارد و برای جلوگیری از فعالیت برخی از افراد متخلف در این صنف به دنبال استانی شدن این اتحادیه در وهله اول و در گام دوم کشوری شدن آن هستیم تا بتوانیم فعالیت تمام واحد‌ها را تحت پوشش خود داشته باشیم.

وی تصریح‌کرد: برای بهتر شدن روند فعالیت اعضای این صنف و جلوگیری از تخلفاتی که بعضاً توسط افردای که خارج از تهران فعالیت می‌کنند و تحت پوشش اتحادیه نیستند، نیاز داریم تا دامنه حوزه بازرسی و نظارت اتحادیه را گسترش دهیم تا با مسایل متفرقه روبه‌رو نشویم؛ به همین دلیل موضوع استانی شدن اتحادیه حتماً پیگیری و انجام خواهد شد.

مصطفی‌زاده افزود: اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم ایمنی و آتش‌نشانی و علائم نیروهای مسلح چندین رسته را شامل می‌شود که شامل رسته خاموش‌کننده‌ها، رسته فروشندگان علائم و ضمائم نیروهای مسلح، رسته شارژ خاموش‌کننده‌ها، رسته شرکت‌های اعلام و اطفای حریق و‌… است.

وی اظهار‌کرد: در حال حاضر رسته شاژر خاموش‌کننده یکی از دغدغه‌های اصلی اتحادیه است، چرا که برخی افراد سودجو که در اطراف تهران به صورت زیرپله‌ای فعالیت می‌کنند، کپسول‌‌ها را دریافت و شست‌و‌شو می‌دهند و کارتش را عوض می‌کنند و بدون شارژ در ساختمان قرار می‌دهند که خطرناک است. به همین دلیل از سوی اتحادیه بازرسی‌‌ها را تشدید کرده‌ایم و این مسایل در تهران رخ نمی‌دهد چرا که در تهران همه جواز دارند و بازرسی‌‌ها به موقع انجام می‌شود اما با استانی شدن اتحادیه دیگر شاهد این‌گونه مسایل نخواهیم بود.