بخشودگی جرایم صادرکنندگان و تولید‌کنندگان نمونه ملی و استانی

بخشودگی جرایم صادرکنندگان و تولید‌کنندگان نمونه ملی و استانی با توافقنامه منعقد شده مابین اتاق بازرگانی شیراز و اداره کل مالیاتی استان فارس، بدهی صادرکنندگان و تولید‌کنندگان نمونه ملی و استانی تقسیط و جرایم آنها بخشوده می‌شود. به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی شیراز، در راستای تعامل بخش خصوصی و اداره کل امور مالیاتی استان‌فارس […]

بخشودگی جرایم صادرکنندگان و تولید‌کنندگان نمونه ملی و استانی

با توافقنامه منعقد شده مابین اتاق بازرگانی شیراز و اداره کل مالیاتی استان فارس، بدهی صادرکنندگان و تولید‌کنندگان نمونه ملی و استانی تقسیط و جرایم آنها بخشوده می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی شیراز، در راستای تعامل بخش خصوصی و اداره کل امور مالیاتی استان‌فارس در حمایت از فعالان اقتصادی، تولید‌کنندگان و صادرکنندگان استان در دستور کار قرار گرفته است.

براین اساس تولید‌کنندگان و صادرکنندگان نمونه ملی و استانی که دارای بدهی مالیاتی قطعی شده در منابع مالیات‌های مستقیم هستند، ضمن تقسیط اصل بدهی در اقساط ۳۶ماهه، تمام جرایم قابل بخشش آنان نیز همزمان بخشوده می‌شود.

همچنین تولید‌کنندگان و بازرگانان که دارای بدهی قطعی مالیات بر ارزش افزوده هستند نیز ضمن تقسیط بدهی در اقساط ۹ماهه تمام؛ همه جرایم متعلقه آنها همزمان بخشوده می‌شود.

این تفاهمنامه در راستای همکاری دوجانبه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن ‌و کشاورزی شیراز و اداره کل امور مالیاتی استان‌فارس منعقد شده است که براساس آن، صادرکنندگان نمونه ملی و استانی استان فارس از این شرایط بهره‌مند می‌شوند.