شاخص‌های رتبه‌بندی صنایع‌غذایی و دارویی تدوین می‌شود

با همکاری مرکز ملی رتبه‌بندی اتاق ایران شاخص‌های رتبه‌بندی صنایع‌غذایی و دارویی تدوین می‌شود در دومین جلسه مشترک مرکز ملی رتبه‌بندی اتاق ایران و کارگروه تخصصی تدوین شاخص‌های ارزیابی صنایع غذایی و دارویی مقرر شد تدوین شاخص‌های رتبه‌بندی این حوزه در جلسه هفته اول تیرماه سال جاری نهایی و ابلاغ شود. به گزارش مناقصه‌مزایده به […]

با همکاری مرکز ملی رتبه‌بندی اتاق ایران

شاخص‌های رتبه‌بندی صنایع‌غذایی و دارویی تدوین می‌شود

در دومین جلسه مشترک مرکز ملی رتبه‌بندی اتاق ایران و کارگروه تخصصی تدوین شاخص‌های ارزیابی صنایع غذایی و دارویی مقرر شد تدوین شاخص‌های رتبه‌بندی این حوزه در جلسه هفته اول تیرماه سال جاری نهایی و ابلاغ شود.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از پایگاه خبری اتاق ایران دومین جلسه مشترک مرکز ملی رتبه‌بندی اتاق ایران و کارگروه تخصصی تدوین شاخص‌های ارزیابی صنایع‌غذایی و دارویی با حضور اکثریت اعضای تشکل‌های این حوزه برگزار شد.

در این جلسه امین‌ا…‌فرهادی، مدیرعامل مرکز ملی رتبه‌بندی اتاق ایران ضمن اشاره به تکالیف قانونی پارلمان بخش خصوصی در حوزه رتبه‌بندی بنگاه‌های فعال اقتصادی، شاخص‌های عمومی ‌و تخصصی تدوین شده در حوزه صنایع غذایی و دارویی را تشریح کرد.

در ادامه اعضای حاضر در جلسه با ارایه نقطه‌نظرات انجمن‌های صنفی خود با توجه به شرایط حاکم بر محیط کسب‌وکار کشور پرداختند.

همچنین با توجه به روند مثبت تدوین شاخص‌‌ها مقرر شد مدل پیشنهادی در بازه زمانی یک‌هفته‌ای مورد بررسی بیش‌تر قرار گیرد تا تشکل‌ها مدل منسجم‌تری را برای حوزه غذایی و دارویی ارایه کنند.

در پایان این نشست توافق شد تدوین شاخص‌های تخصصی حوزه مذکور در جلسه هفته اول تیرماه سال جاری نهایی و به مؤسسات مجری رتبه‌بندی ابلاغ شود.