تولید‌کنندگان لوازم خانگی موظف به اعلام موجودی شدند

تولید‌کنندگان لوازم خانگی موظف به اعلام موجودی شدند معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن ‌و تجارت از مکلف شدن تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم خانگی به اعلام موجودی انبار‌ها و کالای تولیدی در شرکت‌ها خبر داد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما‌، مجتبی شیر‌قاضی با اشاره به شکل‌گیری ستاد‌های استانی مبارزه با احتکار و اختفا کالا وارداتی […]

تولید‌کنندگان لوازم خانگی موظف به اعلام موجودی شدند

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن ‌و تجارت از مکلف شدن تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم خانگی به اعلام موجودی انبار‌ها و کالای تولیدی در شرکت‌ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما‌، مجتبی شیر‌قاضی با اشاره به شکل‌گیری ستاد‌های استانی مبارزه با احتکار و اختفا کالا وارداتی و تولید داخلی اظهارکرد: تولیدکنندگان یخچال، یخچال‌فریز، ماشین‌لباسشویی و تلویزیون مکلف به اعلام حجم تولید و کالای موجود در انبارهای خود هستند.

وی با اشاره به قیمت‌گذاری مناسب و رعایت ضوابط توزیع را نیز بخش دیگر تکلیف تعیین شده برای تولید‌کنندگان و توزیع کنندگان دانست و گفت: میزان فروش تولیدکنندگان نیز از آنان دریافت و با سال گذشته مدت مشابه مقایسه خواهد شد.

معاون نظارت ‌و بازرسی سازمان صنعت معدن‌ و تجارت با بیان این‌که گشت‌های مشترکی برای پیگیری این مصوبات راه‌اندازی شده ا‌ست، ادامه‌داد: این گشت‌‌ها برای راستی‌آزمایی به انبارهای معرفی شده مراجعه می‌کنند و شرایط موجود را با اعلام تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان مقایسه خواهند کرد.

وی با اشاره به این‌که استان تهران در این زمینه پیشرو است، گفت: همه استان‌ها باید این مصوبات را اجرایی کنند.

شیر‌قاضی افزود: مردم درصورت مشاهده گران یا کم‌فروشی با سامانه ۱۲۴ تماس گرفته و شکایات خود را مطرح کنند تا این ستاد در کم‌ترین زمان به آن رسیدگی کند.