درخواست فوری صنعت برق برای خاتمه قرارداد‌ها و مناقصه‌ها

عضو هیأت نمایندگان اتاق تهران عنوان‌کرد درخواست فوری صنعت برق برای خاتمه قرارداد‌ها و مناقصه‌ها عضو هیأت نمایندگان اتاق تهران از درخواست سندیکای صنعت برق ایران برای خاتمه قرارداد‌ها در این بخش به دلیل نوسانات شدید نرخ ارز و چندین برابر شدن قیمت مواداولیه پروژه‌های صنعت برق، خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از […]

عضو هیأت نمایندگان اتاق تهران عنوان‌کرد

درخواست فوری صنعت برق برای خاتمه قرارداد‌ها و مناقصه‌ها

عضو هیأت نمایندگان اتاق تهران از درخواست سندیکای صنعت برق ایران برای خاتمه قرارداد‌ها در این بخش به دلیل نوسانات شدید نرخ ارز و چندین برابر شدن قیمت مواداولیه پروژه‌های صنعت برق، خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از سایت خبری اتاق بازرگانی تهران علیرضا کلاهی‌صمدی، گفت: صنعت برق کشور متأثر از افزایش نرخ ارز و قیمت فلزات و مواد‌اولیه تولید، در وضعیت بحرانی به سر می‌برد و صنعتگران و کارآفرینان این بخش توان به انجام رساندن پروژه‌ها و مناقصه‌ها را ندارند به همین دلیل سندیکای صنعت برق به نمایندگی از بنگاه‌ها و فعالان این صنعت، خواستار خاتمه اعلام شدن قرارداد‌ها و مناقصه‌ها شده است.

به گفته این فعال اقتصادی، سندیکای صنعت برق ایران این روز‌ها در حال پیگیری مجوز خاتمه قرارداد‌ها است و در نشست اخیر هیأت مدیره این سندیکا با هیأت رییسه اتاق تهران، این موضوع مطرح و مورد بحث و بررسی با پارلمان بخش خصوصی قرار گرفت.

کلاهی‌صمدی همچنین با تأکید بر این‌که نیاز به اصلاح قیمت‌ها در صنعت برق، بسیاری ضروری و حیاتی است، افزود: طی چند ماه گذشته، به دلیل شرایطی که برای اقتصاد کشور پیش آمده، قیمت تمام شده در صنعت برق دست‌کم دو برابر افزایش پیدا کرده است و اگر وزارت نیرو نرخ برق را افزایش ندهد، قطعاً مشکلات صنعت برق طی ماه‌های آتی حجیم‌تر و بحرانی‌تر از امروز خواهد شد و دیگر توانی برای تولید در این بخش باقی نخواهد ماند.