فعالیت انجمن «مدیران مراکز دانش‌بنیان» غیرمجاز اعلام شد

هشدار برای شرکت‌های دانش‌بنیان فعالیت انجمن «مدیران مراکز دانش‌بنیان» غیرمجاز اعلام شد انجمن صنفی با نام «مدیران مراکز دانش‌بنیان» و «جشنواره تقدیر از شرکت‌های دانش‌بنیان» مورد تأیید معاونت علمی نیست. امورشرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فن‌آوری ریاست جمهوری با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که انجمن صنفی با نام «مدیران مراکز دانش‌بنیان» و «جشنواره […]

هشدار برای شرکت‌های دانش‌بنیان

فعالیت انجمن «مدیران مراکز دانش‌بنیان» غیرمجاز اعلام شد

انجمن صنفی با نام «مدیران مراکز دانش‌بنیان» و «جشنواره تقدیر از شرکت‌های دانش‌بنیان» مورد تأیید معاونت علمی نیست.

امورشرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فن‌آوری ریاست جمهوری با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که انجمن صنفی با نام «مدیران مراکز دانش‌بنیان» و «جشنواره تقدیر از شرکت‌های دانش‌بنیان» مورد تأیید این معاونت نیست.

به گزارش مناقصه‌مزایده از معاونت علمی و فن‌آوری ریاست جمهوری، در این بیانیه آمده است: اخیراً برای یک همایش تبلیغاتی تحت عنوان «جشنواره تقدیر از شرکت‌های دانش‌بنیان» اطلاعیه‌ای از سوی یک انجمن صنفی با نام «مدیران مراکز دانش‌بنیان» منتشر شده است که با اخذ مبالغی، امکان عضویت در انجمن و حضور در این همایش تبلیغاتی را برای متقاضیان فراهم می‌کند.

در این بیانیه، با اشاره به عدم تأیید انجمن صنفی با نام «مدیران مراکز دانش‌بنیان» و «جشنواره تقدیر از شرکت‌های دانش‌بنیان» از سوی معاونت علمی و فن‌آوری رییس‌جمهوری، هرگونه ارتباط این برنامه تبلیغاتی با معاونت علمی ریاست جمهوری تکذیب شده است.

امور شرکت‌های دانش‌بنیان در بیانیه خود ‌افزوده است: با توجه به ابهاماتی که در فرایند اجرای برخی برنامه‌های تبلیغاتی وجود دارد، اکیداً توصیه می‌شود متقاضیان در این برنامه‌های تبلیغاتی شرکت نکرده و به شرکت‌ها توصیه می‌شود به اطلاعیه‌هایی درباره کمک به دریافت تأیید دانش‌بنیان شرکت‌ها، کمک به اخذ وام از صندوق نوآوری و شکوفایی و… توجه نکنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: سامانه www.daneshbonyan.ir، مسیر ارتباطی رسمی دبیرخانه کارگروه ارزیابی شرکت‌های دانش‌بنیان با شرکت‌ها است و کلیه اطلاعیه‌ها و برنامه‌های رسمی امور شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان، از این طریق اطلاع‌رسانی می‌شود.

 

همچنین مرکز مشاوره شرکت‌های دانش‌بنیان با شماره تماس ۰۲۱۸۳۵۳۳۰۳۰ آماده پاسخگویی به سؤالات شرکت‌ها می‌باشد و از شرکت‌ها تقاضا می‌شود موارد مبهم را به مرکز مشاوره شرکت‌های دانش‌بنیان منعکس کنند.