آغاز ساماندهی و ممیزی دفاتر پیشخوان دولت

آغاز ساماندهی و ممیزی دفاتر پیشخوان دولت رییس کانون دفاتر پیشخوان خدمات دولت گفت: تمامی دفاتر باید اطلاعات درگاه پیشخوان خود را به هنگام کنند و در صورت عدم بهنگام‌سازی دسترسی دفاتر قطع می‌شود که ادامه فعالیت منوط به‌روزرسانی اطلاعات درگاه خواهد بود. علی‌فلاح‌حقیقی در گفت‌وگو با فارس، از ساماندهی و ممیزی دفاتر پیشخوان خدمات […]

آغاز ساماندهی و ممیزی دفاتر پیشخوان دولت

رییس کانون دفاتر پیشخوان خدمات دولت گفت: تمامی دفاتر باید اطلاعات درگاه پیشخوان خود را به هنگام کنند و در صورت عدم بهنگام‌سازی دسترسی دفاتر قطع می‌شود که ادامه فعالیت منوط به‌روزرسانی اطلاعات درگاه خواهد بود.

علی‌فلاح‌حقیقی در گفت‌وگو با فارس، از ساماندهی و ممیزی دفاتر پیشخوان خدمات دولت خبر داد و اظهار داشت: در آغاز به‌کار خدمت‌رسانی دفاتر پیشخوان دولت مساعدت‌هایی برای فعالیت دفاتر انجام شد که اکنون با افزایش خدمات دفاتر و نظارت حاکمیت ساماندهی و ممیزی دفاتر لازم شده است.

رییس کانون کشوری دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی افزود: تمامی دفاتر باید اطلاعات درگاه پیشخوان خود را به هنگام کنند و در صورت عدم بهنگام‌سازی دسترسی دفاتر قطع می‌شود که ادامه فعالیت منوط به‌روز‌رسانی اطلاعات درگاه خواهد بود.

به گفته وی، با این اقدام دسترسی‌های خارج از شبکه رسمی دفاتر قطع خواهد شد.

 

فلاح‌حقیقی تعداد دفاتر نیازمند بهنگام‌رسانی اطلاعات را کم عنوان کرد و یادآور شد: دفاتر به مدت ۱۰ روز و تا پایان شهریور برای به‌روزرسانی اطلاعات درگاه پیشخوان خود فرصت دارند و در صورت نیاز نیز این زمان تمدید خواهد شد.