تأمین زیرساخت‌های لازم برای پوشش ارتباطی مراکز اخذ رأی

  معاون بهره‌برداری و مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت از فراهم شدن امکانات ارتباطی زیرساختی مورد نیاز ستاد انتخابات کشور برای برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و دهمین دوره مجلس خبرگان رهبری خبر داد. به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت ارتباطات زیرساخت، اسماعیل رادکانی افزود: همه […]

 

معاون بهره‌برداری و مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت از فراهم شدن امکانات ارتباطی زیرساختی مورد نیاز ستاد انتخابات کشور برای برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و دهمین دوره مجلس خبرگان رهبری خبر داد.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت ارتباطات زیرساخت، اسماعیل رادکانی افزود: همه تلاش ما براین بوده است تا با مدیریت و نظارت و پاسخگویی شبانه‌روزی، ارتباطات پایدار برای پوشش ارتباطی مراکز اخذ رأی در مراکز استان‌ها در سراسر کشور تأمین شود.

وی گفت: اکنون در زمینه افزایش ظرفیت داده مشکلی وجود ندارد و متقاضیان می‌توانند برای دریافت خدمت در تهران به اداره کل امور مشتریان و در استان‌ها به اداره کل ارتباطات زیرساخت مراجعه و نیاز خود را اعلام کنند.

شرکت ارتباطات زیرساخت، یکی از شرکت‌های زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات است که در زمینه تأمین زیرساخت‌های ارتباطی ایران فعالیت می‌کند.

شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان متولی شبکه مادر مخابراتی در کشور و کارگزار وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات، باهدف اعمال حاکمیت، وظیفه اجرای سوئیچینگ و ارتباطات اپراتورهای مخابراتی را در نقاط حضور و شبکه‌های مربوط بر عهده دارد.

براساس قانون شرکت ارتباطات زیرساخت مجری انحصاری واردات و توزیع پهنای باند اینترنت به کشور است.

 

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری هفتم اسفند در سراسر کشور برگزار می‌شود.