مایکروسافت از اپل نوآورانه‌تر شده است

تحقیقات میدانی نشان می‌دهد  مایکروسافت از اپل نوآورانه‌تر شده است بسیاری از کاربران محصولات جدید سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مایکروسافت را دیدند. به گزارش خبرآنلاین، در کنار لپ‌تاپ جدید سرفیس بوک ‌ای‌سون، دسکتاپ لمسی ۲۸ اینچی سرفیس استودیو رونمایی شد که برای ادیتورهای عکس و فیلم محشر است و از همه جالب‌تر ابزاری به نام Surface […]

تحقیقات میدانی نشان می‌دهد

 مایکروسافت از اپل نوآورانه‌تر شده است

بسیاری از کاربران محصولات جدید سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مایکروسافت را دیدند.

به گزارش خبرآنلاین، در کنار لپ‌تاپ جدید سرفیس بوک ‌ای‌سون، دسکتاپ لمسی ۲۸ اینچی سرفیس استودیو رونمایی شد که برای ادیتورهای عکس و فیلم محشر است و از همه جالب‌تر ابزاری به نام Surface Dial بود که همگان را به وجد آورد.

سرفیس‌دایال، درواقع در کنار موس و قلم دیجیتال به هنرمندان دیجیتال برای خلق آثارشان کمک می‌کند و با اسکرول کردن آن روی صفحه لمسی سرفیس استودیو، خیلی از کارهای موس و قلم را به‌تنهایی انجام می‌دهد.

همه این ابزار در کنار مایکروسافت هولولنز که در مبحث واقعیت مجازی بسیار پیشرفته است با استفاده از سرویس‌های کلود مبتنی بر هوش مصنوعی/AI مایکروسافت را در جایگاه یک کمپانی بسیار نوآورانه قرارداده است که هرروز محصولات بیش‌تری را تولید و عرضه می‌کند.

اما از آن‌سو اپل که همیشه طلیعه‌دار فناوری بوده و ‌آی‌پاد، آیفون؛ تبلت و خیلی چیزهای دیگر را خلق کرده، این روز‌ها رکورد کم‌ترین فروش را از سال ۲۰۰۱ بدین سو تجربه می‌کند و ابداعات آن مانند قبل چشم‌نواز نیست!

 

به همین خاطر زمزمه‌ای از سوی کاربران این روز‌ها بیش‌تر شنیده می‌شود که اپل ابداع و نوآوری خود را در برابر رقبا ازدست‌داده و مایکروسافت نوآورتر از اپل شده است!