انجام یک آزمایش ارتباطی اسرار آمیز توسط آمازون

انجام یک آزمایش ارتباطی اسرار آمیز توسط آمازون شرکت آمازون از کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا خواسته تا مجوز انجام یک آزمایش اسرارآمیز را صادر کند. در جریان این آزمایش یک سیستم ارتباطی خاص بی‌سیم مورد بررسی قرار می‌گیرد. به گزارش فارس به نقل از گیک وایر، این آزمایش در مرکز شهر سیاتل و در دفاتر […]

انجام یک آزمایش ارتباطی اسرار آمیز توسط آمازون

شرکت آمازون از کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا خواسته تا مجوز انجام یک آزمایش اسرارآمیز را صادر کند. در جریان این آزمایش یک سیستم ارتباطی خاص بی‌سیم مورد بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش فارس به نقل از گیک وایر، این آزمایش در مرکز شهر سیاتل و در دفاتر شرکت آمازون و همین طور در مناطق روستایی ایالت واشنگتن انجام خواهد شد.

هنوز مشخص نیست آمازون قصد دارد در جریان این آزمایش چه نوع تجهیزاتی را بررسی کند. خود این شرکت فقط اعلام کرده این ابزار یک سیستم ارتباطی بی‌سیم مجهز به نرم افزاری خاص است که قابلیت‌های مخابراتی و ارتباطی خلاقانه و جالبی دارد.

گفته می‌شود مغز متفکر این طرح فردی به نام نیل وودوارد است که فضانورد سابق سازمان فضایی ناسا است و هم اکنون مدیر امور مربوط به تست‌های پرواز و صدور مجوزهای مرتبط در این شرکت است. بنابراین می‌توان حدس زد که طرح یاد شده با برنامه آمازون برای تحویل انواع کالا به مشتریان با استفاده از پهپاد مرتبط است.

 

براساس درخواست آمازون انجام این آزمایش‌ها ۵ ماه به طول می‌انجامد و با انجام آن اطلاعات کافی در مورد کارآیی این روش جدید ارتباطی بی‌سیم جمع‌آوری خواهد شد.