پرچمدار جدید ال‌جی به کنگره جهانی موبایل می‌رسد

پرچمدار جدید ال‌جی به کنگره جهانی موبایل می‌رسد اگرچه سامسونگ گوشی پرچمدار تازه خود را در کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلونای اسپانیا عرضه نخواهد کرد، اما شرکت ال‌جی با عرضه گوشی جی ۶ جای آن را پرخواهد کرد. به گزارش فارس، ال‌جی اعلام کرده که گوشی یاد شده را در ۲۶ فوریه در معرض […]

پرچمدار جدید ال‌جی به کنگره جهانی موبایل می‌رسد

اگرچه سامسونگ گوشی پرچمدار تازه خود را در کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلونای اسپانیا عرضه نخواهد کرد، اما شرکت ال‌جی با عرضه گوشی جی ۶ جای آن را پرخواهد کرد.

به گزارش فارس، ال‌جی اعلام کرده که گوشی یاد شده را در ۲۶ فوریه در معرض دید علاقه‌مندان خواهد گذاشت. این گوشی اندرویدی دارای نمایشگر بزرگ ۵٫۷ اینچی خواهد بود.

طراحی نمایشگر به شکلی بزرگتر و کشیده تر که بتواند بخش عمده قسمت جلویی گوشی را بپوشاند از جمله ویژگی‌های جی ۶ خواهد بود. جدی‌‌ترین رقیب ال‌جی در این زمینه شرکت شیوامی با عرضه گوشی Mi Mix است.

ال‌جی در گوشی جدید خود طراحی ماژولار را کنار گذاشته و مثل گذشته از قاب فلزی و نمایشگر شیشه‌ای استفاده کرده است. این گوشی ضدآب بوده و دارای جک هدفون هم خواهد بود.

 

سیستم دوربین دوگانه و حسگر اثر انگشت همراه از جمله دیگر ویژگی‌های اعلام شده این گوشی است. هنوز مشخص نیست گوشی یاد شده با چه قیمتی در دسترس عموم قرار می‌گیرد.