افزایش مختصر درآمدهای یاهو علی‌رغم رسوایی‌های مکرر

افزایش مختصر درآمدهای یاهو علی‌رغم رسوایی‌های مکرر عملکرد مالی یاهو در ۳ ماهه چهارم سال ۲۰۱۶ بهبود مختصری یافته و این در حالی است که رسوایی‌های مکرر امنیتی و سرقت اطلاعات کاربران به شدت به وجهه یاهو آسیب رسانده است. به گزارش فارس، اخبار بدی که درمورد هک شدن یاهو و سرقت اطلاعات بیش از […]

افزایش مختصر درآمدهای یاهو علی‌رغم رسوایی‌های مکرر

عملکرد مالی یاهو در ۳ ماهه چهارم سال ۲۰۱۶ بهبود مختصری یافته و این در حالی است که رسوایی‌های مکرر امنیتی و سرقت اطلاعات کاربران به شدت به وجهه یاهو آسیب رسانده است.

به گزارش فارس، اخبار بدی که درمورد هک شدن یاهو و سرقت اطلاعات بیش از یک میلیارد حساب کاربری یاهو منتشر شده برنامه‌ریزی وریزون برای خرید یاهو با صرف هزینه ۴٫۸ میلیارددلاری را هم در هاله‌ای از ابهام فرو برده است.

یاهو اعلام کرده که تکمیل این توافق ۳ ماه به تأخیر افتاده و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا هم تحقیقاتی را در این زمینه آغاز کرده است تا مشخص شود آیا یاهو برای اطلاع‌رسانی در این زمینه تأخیر داشته یا با سرعت لازم عمل کرده است.

 

درآمد یاهو در ۳ ماهه چهارم سال ۲۰۱۶ برابر با ۱٫۴۷ میلیارد دلار بوده که رشد مختصری را نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن نشان می‌دهد. درآمد خالص این شرکت بعد از کسر مبالغ پرداختی به شرکای تبلیغاتی این شرکت به ۹۶۰ میلیون دلار کاهش می‌یابد.