اوراکل ۴۵۰ کارمندش را اخراج می‌کند

اوراکل ۴۵۰ کارمندش را اخراج می‌کند اوراکل ۴۵۰ کارمند خود را در بخش ساخت سیستم‌های سخت‌افزاری اخراج خواهد کرد و گفته می‌شود قصد دارد صد‌ها کارمند خود را طی ماه‌های آینده اخراج کند. به گزارش فارس به نقل از زد دی نت، برخی منابع مدعی هستند که اوراکل تا ۱۸۰۰ کارمند خود را در سال […]

اوراکل ۴۵۰ کارمندش را اخراج می‌کند

اوراکل ۴۵۰ کارمند خود را در بخش ساخت سیستم‌های سخت‌افزاری اخراج خواهد کرد و گفته می‌شود قصد دارد صد‌ها کارمند خود را طی ماه‌های آینده اخراج کند.

به گزارش فارس به نقل از زد دی نت، برخی منابع مدعی هستند که اوراکل تا ۱۸۰۰ کارمند خود را در سال جاری میلادی اخراج می‌کند. هر چند در این زمینه هنوز اخبار موثقی وجود ندارد.

بخش عمده افراد اخراجی در تأسیسات اوراکل در سانتاکلارا مشغول به‌کار هستند، اما اوراکل مدعی است این امر به معنای تعطیلی این بخش نیست و این شرکت تنها قصد دارد بخش تولید سیستم‌های سخت‌افزاری خود را بازسازی کرده و از نو سازماندهی کند.

به نظر می‌رسد بخشی از این رویداد ناشی از ناکامی اوراکل در جذب مشتری برای پردازنده جدید اسپارک اس۷ باشد که درآمد خاصی برای این شرکت به ارمغان نیاورد. درآمد دو بخش سخت‌افزار و نرم‌افزار اوراکل هم کاهشی۱۳ و ۲۰ درصدی نشان می‌دهد.

 

علی‌رغم همه این مشکلات اوراکل هنوز عقب‌نشینی نکرده و درصدد عرضه نسل جدید پردازنده‌های اسپارک و همین‌طور سیستم عامل جدید خود یعنی نسخه ۱۲ سیستم عامل سولاریس است.