رقابت ۱۰۰ هزار دلاری استارت‌آپ‌‌های ایرانی، لبنانی و اماراتی

رقابت ۱۰۰ هزار دلاری استارت‌آپ‌‌های ایرانی، لبنانی و اماراتی استارت‌آپ‌‌های ایرانی با استارت‌آپ‌های لبنانی و اماراتی در یک رویداد استارت‌آپی با جایزه ۱۰۰ هزار دلاری رقابت می‌کنند. به گزارش فارس، مسابقه استارت‌آپی میلاد با حمایت مرکز شتابدهی نوآوری و ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان در حوزه‌های تجارت الکترونیک، سخت‌افزار و اینترنت اشیا، […]

رقابت ۱۰۰ هزار دلاری استارت‌آپ‌‌های ایرانی، لبنانی و اماراتی

استارت‌آپ‌‌های ایرانی با استارت‌آپ‌های لبنانی و اماراتی در یک رویداد استارت‌آپی با جایزه ۱۰۰ هزار دلاری رقابت می‌کنند.

به گزارش فارس، مسابقه استارت‌آپی میلاد با حمایت مرکز شتابدهی نوآوری و ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان در حوزه‌های تجارت الکترونیک، سخت‌افزار و اینترنت اشیا، آموزش، امور مالی و فین‌تک و بازارهای نوظهور ۱۹ اسفند ماه ۹۵ برگزار می‌شود.

این رویداد با هدف گسترش کسب و کار‌های نوپا (استارت‌آپ) ایرانی به کشورهای منطقه برگزار می‌شود و ۱۰ استارت‌آپ منتخب در این برنامه حضور خواهند داشت که جایزه استارت‌آپ منتخب ۱۰۰ هزار دلار است.

استارت‌آپ‌ها می‌توانند تا تاریخ ۱۰ اسفندماه با تکمیل فرم در سایت رویداد شانس حضور در رقابت میلاد تهران با دیگر استارت‌آپ‌ها برتر را داشته باشند.

 

شرکت‌کنندگان با حضور در این برنامه علاوه بر مشاهده رقابت استارت‌آپ‌های منتخب ایرانی شاهد پنل مباحث تخصصی با موضوع وضعیت اکوسیستم استارت‌آپی ایران و ارتباط آن با جامعه عرب با حضور کارآفرینان برجسته خواهند بود.