تکذیب تغییر مدیریت در اپراتور فیبر نوری پس از فروش سهام به MTN

تکذیب تغییر مدیریت در اپراتور فیبر نوری پس از فروش سهام به MTN اپراتور فیبرنوری ایرانیان‌نت که به تازگی بخشی از سهام خود را به شرکت آفریقای جنوبی MTN واگذار کرده، اخبار تغییر مدیریت این شرکت را تکذیب کرد. به گزارش فارس، روابط‌عمومی شرکت ایرانیان نت در پی انتشار خبری درباره تغییر مدیرعامل پس از […]

تکذیب تغییر مدیریت در اپراتور فیبر نوری پس از فروش سهام به MTN

اپراتور فیبرنوری ایرانیان‌نت که به تازگی بخشی از سهام خود را به شرکت آفریقای جنوبی MTN واگذار کرده، اخبار تغییر مدیریت این شرکت را تکذیب کرد.

به گزارش فارس، روابط‌عمومی شرکت ایرانیان نت در پی انتشار خبری درباره تغییر مدیرعامل پس از گذشت یک هفته اعلام‌کرد: «سهامداران شرکت نسبت به این خبر واکنش نشان داده و هرگونه تغییر در مدیریت اپراتور چهارم را تا نهایی شدن موضوع سرمایه‌گذاری خارجی منتفی می‌دانند.

هیأت مدیره شرکت ایرانیان نت نیز موضوع خبر منتشر شده در سایت‌های خبری را در جلسه مورخ ۱۹/۴/۱۳۹۶ (هفته جاری) مطرح و آن را فاقد منبع صحیح خبری قلمداد کرد و به استناد تصمیمات مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت ایرانیان نت و تأکید وزیر مبنی بر حفظ ثبات مدیریت شرکت طی مذاکره با سرمایه‌گذاران خارجی، تغییر مدیرعامل شرکت ایرانیان نت را صحیح ندانسته و خبر منتشره را بی‌اساس خواند.»

 

اپراتور فیبر نوری ایرانیان‌نت به تازگی بخشی از سهام خود را به شرکت آفریقای‌جنوبی MTN واگذار کرده است.