تشکیل کمیته اقتصاد دانش‌بنیان در کمیسیون اقتصادی مجلس

تشکیل کمیته اقتصاد دانش‌بنیان در کمیسیون اقتصادی مجلس نماینده مجلس‌شورای‌اسلامی گفت: در کمیسیون اقتصادی مجلس، کمیته اقتصاد دانش‌بنیان تشکیل شده است. سیده‌فاطمه‌حسینی، نماینده مجلس‌شورای‌اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به این موضوع که در کمیسیون اقتصادی مجلس، کمیته اقتصاد دانش‌بنیان تشکیل شده است، گفت: این کمیته با هدف اقتصادی و در جهت […]

تشکیل کمیته اقتصاد دانش‌بنیان در کمیسیون اقتصادی مجلس

نماینده مجلس‌شورای‌اسلامی گفت: در کمیسیون اقتصادی مجلس، کمیته اقتصاد دانش‌بنیان تشکیل شده است.

سیده‌فاطمه‌حسینی، نماینده مجلس‌شورای‌اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به این موضوع که در کمیسیون اقتصادی مجلس، کمیته اقتصاد دانش‌بنیان تشکیل شده است، گفت: این کمیته با هدف اقتصادی و در جهت رفع چالش‌های تقنینی و نظارتی که در زمینه شرکت‌های دانش‌بنیان و قانون حمایت از این شرکت‌ها وجود دارد به‌وجود آمده است.

نماینده مجلس‌شورای‌اسلامی با خاطرنشان کردن این موضوع که در حوزه نوآوری بحث تأمین مالی این شرکت‌ها، یک چالش است، افزود: به دنبال این هستیم که در زمینه‌هایی که نیاز به وضع قانون است با استفاده از ابزار‌های جدید مالی برای شرکت‌های دانش‌بنیان ریسک‌پذیر تأمین مالی کنیم.

 

وی ادامه‌داد: گاهی ممکن است که نظارت به درستی انجام نشود و به همین جهت ما از صندوق نوآوری و شکوفایی دعوت کرده‌ایم که در مهرماه به کمیسیون اقتصادی مجلس بیاید تا در آن جلسه به بررسی گلایه‌هایی مالی که از سوی شرکت‌های دانش‌بنیان مطرح می‌شود، بپردازیم.