صورت‌های مالی سازمان IT تصویب شد

صورت‌های مالی سازمان IT تصویب شد مجمع عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران به‌منظور تصویب صورت‌های مالی سال ۱۳۹۵ و بررسی عملکرد سازمان فناوری اطلاعات به ریاست وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد. به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا؛ مجمع عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، نمایندگان سازمان برنامه و […]

صورتهای مالی سازمان IT تصویب شد

مجمع عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران به‌منظور تصویب صورت‌های مالی سال ۱۳۹۵ و بررسی عملکرد سازمان فناوری اطلاعات به ریاست وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا؛ مجمع عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، نمایندگان سازمان برنامه و بودجه کشور، سازمان اداری و استخدامی، سازمان هواپیمایی کشوری، وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت صنعت معدن و تجارت، وزارت راه و شهرسازی، رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران و اعضای هیأت عامل آن و نیز معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات برای تصویب صورت‌های مالی سال ۱۳۹۵ و عملکرد این سازمان تشکیل شد.

آذری‌جهرمی که ریاست این جلسه را برعهده داشت ضمن تأکید بر انجام مأموریت‌های تخصصی سازمان فناوری اطلاعات ایران، تثبیت و افزایش درآمدهای پایدار این سازمان را یکی از اولویت‌های اصلی سازمان فناوری اطلاعات به منظور تحقق اهداف محوله عنوان کرد.

رییس مجمع عمومی با ابراز خرسندی از اقدامات صورت گرفته در سازمان فناوری اطلاعات ایران بیان کرد: انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی و اقدامات مضاعف شبکه ملی اطلاعات و سایر طرح‌ها و پروژه‌های سازمان با سرعت بیش‌تری به نتیجه برسد.

وی با اشاره به مصوبات و بخشنامه‌های مربوطه، خواستار عملیاتی شدن بودجه‌ریزی بر مبنای عملکرد و انجام حسابرسی عملیاتی نیز شد.

 

مجامع عمومی شرکت‌های ارتباطات زیرساخت، ملی پست جمهوری اسلامی ایران و خدمات هوایی پیام و همچنین هیأت امنای پژوهشگاه فضایی ایران نیز در ماه جاری تشکیل و صورت‌های مالی آنها مورد تصویب قرار گرفت.