رشد صددرصدی اعضای سازمان نصر تهران

رشد صددرصدی اعضای سازمان نصر تهران دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران از رشد صددرصدی اعضای این سازمان و افزایش مشارکت فعالان صنف طی ۳ سال اخیر خبر داد. به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا؛ اصغررضانژاد با بیان این‌که با افزایش اهمیت و کاربرد مجوز سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و تلاش‌های دبیرخانه این سازمان در استان […]

رشد صددرصدی اعضای سازمان نصر تهران

دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران از رشد صددرصدی اعضای این سازمان و افزایش مشارکت فعالان صنف طی ۳ سال اخیر خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا؛ اصغررضانژاد با بیان این‌که با افزایش اهمیت و کاربرد مجوز سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و تلاش‌های دبیرخانه این سازمان در استان تهران، تعداد کل اعضای آن هم‌اکنون به ۴ هزار و ۴۴۷ عضو حقیقی و حقوقی رسیده که این تعداد نسبت به سال ۹۳ از افزایش دو برابری حکایت دارد، اظهارکرد: سیاست‌گذاری منسجم و اصلاح فرایند داخلی دبیرخانه این سازمان در این دوره، اهمیت و کارایی مجوز سازمان را افزایش داده است.

دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران افزود: خوشبختانه فعالیت‌های مستمری که سازمان به منظور پیگیری و حل مشکلات مختلف اعضا در زمینه‌هایی همچون بیمه تأمین اجتماعی و مالیات، معرفی‌نامه شهرداری و وام وجوه اداره شده و… برای شرکت‌های رایانه‌ای انجام داد، موجب شد تا تعداد اعضا از دو هزار و ۶۰۴ عضو حقیقی و حقوقی در پایان شهریورماه ۹۳ با تلاش‌های مستمر دبیرخانه این سازمان به ۴ هزار و ۴۴۷ عضو در پایان شهریور ۹۶ برسد که این رشد طی ۱۳ سال حیات سازمان بسیار قابل توجه است.

رضانژاد با تأکید بر افزایش چشم‌گیر تعداد برگه رأی اعضای حقوقی و حقیقی این سازمان گفت: تعداد برگه‌های رأی شرکت‌ها در پایان شهریورماه سال ۱۳۹۳، ۲ هزار و ۱۸۹ برگه رأی بود که با توسعه فعالیت‌های دبیرخانه سازمان این رقم تا پایان ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ با یک رشد قابل توجه به ۸ هزار و ۶۴۴ برگه رأی رسیده است؛ در حال حاضر تعداد کل آراء اعضای سازمان در ۳ شاخه فعالیت به ۱۰ هزار و ۱۴۶ برگه رأی رسیده است.

دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران با اشاره به مشارکت صنفی اعضاء طی ۳ سال گذشته گفت: زمانیکه سازمان را در مهر ماه ۱۳۹۳ تحویل گرفتیم در شرایطی بود که پس از گذشت ۱۱ سال از عمرش دو هزار و ۶۰۴ عضو حقیقی و حقوقی داشت؛ با به‌روزآوری ساختار و تلاش‌های مستمر دبیرخانه سازمان این تعداد هم‌اکنون به ۴ هزار و ۵۰۰ عضو تا این لحظه رسیده است.

به گفته او فعالانی که ادعا دارند این سازمان طی مدت اخیر منفعل بوده و فعالیتی نکرده، کافی است به گزارش‌های مکتوب و مستند سازمان و تغییرات روبه جلوی ساختار آن که همگی در کتاب گزارش عملکرد سازمان درج شده، طی ۳ سال گذشته استناد کنند.

وی در این رابطه ابراز کرد: این عضویت و مشارکت داوطلبانه صنفی فعالان فناوری اطلاعات و ارتباطات در سازمان تنها به دلیل ارتقا جایگاه مجوز سازمان طی ۳ سال اخیر بوده است.

 

رضانژاد با اشاره به وضعیت کنونی مشارکت و عضویت فعالان فاوا در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران گفت: در حال حاضر این سازمان در شاخه شرکت‌ها دارای دو هزار و ۹۴۵ عضو، ۹۸۷ کارشناس فاوا، ۳۸۴ مشاور فاوا و ۱۳۱ فروشگاه است.