لغو مجوز فعالیت مراکز رشد به تقاضای پارک‌های علم و فناوری

لغو مجوز فعالیت مراکز رشد به تقاضای پارک‌های علم و فناوری مدیر کل دفتر سیاست‌گذاری فناوری با اشاره به این‌که مجوز برخی از مراکز رشد لغو شده، اظهارکرد: این موضوع به تقاضای پارک‌های علم و فناوری بوده است. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ خسروپیری، مدیر کل دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور فناوری با اشاره به […]

لغو مجوز فعالیت مراکز رشد به تقاضای پارک‌های علم و فناوری

مدیر کل دفتر سیاست‌گذاری فناوری با اشاره به این‌که مجوز برخی از مراکز رشد لغو شده، اظهارکرد: این موضوع به تقاضای پارک‌های علم و فناوری بوده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ خسروپیری، مدیر کل دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور فناوری با اشاره به این‌که برخی از مراکز رشد زیر ساخت‌های لازم را نداشتند، اظهارکرد: مجوز فعالیت این مراکز رشد درحالی لغو شد که برخی از پارک‌های علم و فناوری تقاضای آن را داشتند.

مدیر کل دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور فناوری خاطرنشان‌کرد: مدیر کل پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری موضوع آمایش پژوهشی را دنبال می‌کند.

پیری در خصوص کارگروه دانشگاه کارآفرین گفت درحال حاضر کارگروه دانشگاه کارآفرین در اداره کل فناوری معاونت پژوهشی برپا شده است که امید داریم تا پایان سال نهایی شود.

شکل‌گیری مجزای پارک‌های علم و فناوری دانشگاهی و استانی

وی تصریح‌کرد: به دنبال این هستیم که پارک‌های دانشگاهی متفاوت از پارک‌های استانی شکل بگیرند.

مدیر کل دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور فناوری در خصوص افزود: ١٤پروژه راهبردی ابلاغی از سوی دبیرخانه اقتصاد مقاومتی داشتیم همچنین تعاملات بین‌المللی در کنار همکاری با وزارت علوم پیش می‌رود

 

پیری در پایان یادآورشد: هدف انتقال فناوری است و دانشگاه‌ها و پارک‌ها باید برای انتقال فناوری کنار یکدیگر آماده شوند .