۹۴۲ هزار رکورد در پایگاه اطلاعات علمی ایران به ثبت رسید

در آخرین بررسی‌ها ۹۴۲ هزار رکورد در پایگاه اطلاعات علمی ایران به ثبت رسید پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات از ثبت بیش از ۹۴۲ هزار رکورد در پایگاه اطلاعات علمی ایران خبر داد که از این تعداد بیش از ۱۵ هزار پایان‌نامه مربوط به ایرانیان خارج از کشور است. به گزارش مهر، پایگاه اطلاعات علمی […]

در آخرین بررسی‌ها

۹۴۲ هزار رکورد در پایگاه اطلاعات علمی ایران به ثبت رسید

پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات از ثبت بیش از ۹۴۲ هزار رکورد در پایگاه اطلاعات علمی ایران خبر داد که از این تعداد بیش از ۱۵ هزار پایان‌نامه مربوط به ایرانیان خارج از کشور است.

به گزارش مهر، پایگاه اطلاعات علمی ایران (گنج) بالغ بر ۹۴۲ هزار و ۸۱۵ رکورد علمی را به ثبت رساند که از این تعداد ۴۴۰ هزار رکورد مربوط به پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری هستند.

شمار رکوردهای پایگاه اطلاعات علمی ایران تا پایان آبان‌ماه امسال نشان می‌دهد که ۴۴۰ هزار و ۴۹۰ پایان‌نامه و رساله داخل کشور در این پایگاه ثبت شده است. در همین حال تعداد پایان‌نامه و رساله‌ دانش‌آموختگان ایرانی‌ خارج‌ از کشور ۱۵ هزار و ۶۳۲ رکورد اعلام شده است.

تعداد رکورد پیشنهاده در این پایگاه علمی ۸۵ هزار و ۰۹۶ و تعداد طرح‌های پژوهشی ثبت شده ۸۲ هزار و ۷۴ طرح است.

در همین حال میزان مقاله نشریات ثبت شده در این پایگاه ۱۳۰ هزار و ۸۳۹ رکورد و تعداد گزارش‌های دولتی ایران نیز ۲۵ هزار و ۳۷۵ رکورد اعلام شده است.

 

در پایگاه اطلاعات علمی ایران که در نشانی GANJ.IRANDOC.AC.IR در دسترس است، ۱۶۳ هزار و ۳۰۹ مقاله‌ همایش‌ها، به ثبت رسیده است.