نیازمندی‌های صنعت آموزش در یک وب‌سایت

نیازمندی‌های صنعت آموزش در یک وب‌سایت وب‌سایت و اپلیکیشن آموزشگاها، به نیازمندی‌های صنعت آموزش کشور و شبکه معرفی بر‌‌ترین آموزشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی سراسر ایران می‌پردازد. هدف سامانه جامع آموزشگاها، اطلاع‌رسانی صحیح، سریع و دقیق خدمات آموزشی در کشور است. به گزارش ایسنا، بنابر اعلام وب‌سایت آموزشگاها، مزایای عضویت در این مجموعه برای مؤسسات آموزشی […]

نیازمندی‌های صنعت آموزش در یک وب‌سایت

وب‌سایت و اپلیکیشن آموزشگاها، به نیازمندی‌های صنعت آموزش کشور و شبکه معرفی بر‌‌ترین آموزشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی سراسر ایران می‌پردازد. هدف سامانه جامع آموزشگاها، اطلاع‌رسانی صحیح، سریع و دقیق خدمات آموزشی در کشور است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام وب‌سایت آموزشگاها، مزایای عضویت در این مجموعه برای مؤسسات آموزشی و فعالان حوزه آموزش این است که، هر یک از آموزشگاه‌ها پس از ثبت‌نام دارای یک پنل مدیریتی اختصاصی می‌شوند که امکان درج و به‌روزرسانی کلاس‌های آموزشی، دوره‌ها، اخبار و تمامی فعالیت‌های آموزشگاه، پنل ارسال پیام و ارتباط مستقیم با دانشجویان، مشاهده تعداد بازدیدکننده، برگزاری نظرسنجی، بارگذاری فایل و… را در اختیار آموزشگاه‌های عضو قرار می‌دهد.

مزایا و امتیازات ویژه سامانه آموزشگا‌‌ها شامل طراحی تمام واکنش‌گرا مطابق با اصول طراحی وب و استانداردهای سئو، صفحه اختصاصی معرفی کامل آموزشگاه به همراه نمایش آدرس در گوگل‌مپ و گالری تصاویر آموزشگاه، گروه‌بندی آموزشگاه‌ها بر اساس مکان و موضوع فعالیت، اپلیکیشن اختصاصی منتشر شده در بازار و گوگل پلی، کانال تلگرامی فعال برای معرفی خدمات آموزشگاه‌ها، ارسال خبرنامه ایمیلی ویژه آموزشگاه‌ها به علاقه‌مندان، ارسال دوره‌های آموزشی براساس علاقه‌مندی به اعضای سایت، امکان جستجوی پیشرفته براساس استان، شهر، نوع و زمینه فعالیت آموزشگاه، پشتیبانی ۲۴ ساعاته در تمامی روزهای هفته، امکان گفت‌وگوی آنلاین و ارسال تیکت است.

آموزش‌پذیران همواره با چالش انتخاب بهترین مؤسسه آموزشی روبه‌رو هستند و آموزشگا‌‌ها راهنمای جامعی برای انتخابی هوشمند و آگاهانه محسوب می‌شود.

علاقه‌مندان به حوزه آموزش و خدمات آموزشی می‌توانند فعالیت‌های آموزشگاه‌ها را در این سامانه رصد کنند و از اخبار مرتبط با کلاس‌‌‌ها و دوره‌های آموزشی مورد نیاز خود به موقع مطلع شوند. همچنین کاربران عضو سامانه می‌توانند خبرنامه آموزشگا‌‌ها را در ایمیل خود دریافت کنند.

مشاوران آموزشی در آموزشگاه‌ها همواره با صبر، حوصله و دلسوزی پاسخگوی آموزش‌پذیران هستند و همیشه تلاش می‌کنند تا بهترین راهنمایی را در اختیار مخاطبان قرار دهند.

علاقه‌مندان با دنبال کردن راهنمای جامع آموزشگا‌‌ها می‌توانند بهترین آموزشگاه‌ها را برای گذراندن دوره‌های آموزشی مورد علاقه خود انتخاب کنند و از مزایای تخفیف‌های ویژه و شهریه اقساطی برخوردار شوند؛ همچنین با عضویت در خبرنامه ایمیلی آموزشگا‌‌ها هرگز کلاس یا دوره مورد علاقه‌ خود را از دست نمی‌دهند.

وبلاگ آموزشگا‌‌ها با هدف تولید، ترویج و ارتقای دانش در جامعه مقالات آموزشی مفیدی در موضوعات متنوعی برای فرهیختگان و خوانندگان فراهم آورده است.

هدیه ویژه این وب‌سایت به دوستداران علم و اندیشه در پایان هر یک از مقالات، معرفی یک منبع مفید آموزشی شامل کتاب، وب‌سایت، نرم‌افزار و… است.

همچنین به تازگی آموزشگا‌‌ها اقدام به ارایه بسته‌های آموزشی هدفمند و باکیفیت از بهترین استادان ایران و جهان کرده است. پکیج‌های آموزشی ارایه شده به صورت آموزش‌های ویدئویی و تصویری به زبان فارسی و قابل پخش در کامپیوتر و همه دستگاه‌های خانگی عرضه شده است.

 

تمامی حقوق و امتیاز آموزشگا‌‌ها متعلق به شرکت آرتان ایده‌سرا است که در زمینه فناوری اطلاعات و فناوری‌های نوین آموزشی فعالیت می‌کند.