توسعه اقتصادی ایران با «سیماک»

توسعه اقتصادی ایران با «سیماک» عضو هیأت مدیره‌ شرکت پست ایران گفت: اجرای طرح سیماک نقش مؤثری در تحقق دولت الکترونیک و توسعه اقتصادی دارد. به گزارش ایسنا، علیرضازرگوش در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در تحقق اقتصاد مقاومتی، دو پروژه «سیماک و جی‌نف» تکالیف و وظیفه شرکت ملی پست هستند که در دستور کار قرار گرفته‌اند. […]

توسعه اقتصادی ایران با «سیماک»

عضو هیأت مدیره‌ شرکت پست ایران گفت: اجرای طرح سیماک نقش مؤثری در تحقق دولت الکترونیک و توسعه اقتصادی دارد.

به گزارش ایسنا، علیرضازرگوش در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در تحقق اقتصاد مقاومتی، دو پروژه «سیماک و جی‌نف» تکالیف و وظیفه شرکت ملی پست هستند که در دستور کار قرار گرفته‌اند.

وی یادآورشد: جی‌نف برای استانداردسازی آدرس‌های مکان‌محور بوده که در لرستان ۸۵۰ هزار مکان دارای کدپستی ۱۰ رقمی شده و عملیات بهنگام‌سازی و بانک اطلاعاتی آن انجام و مابقی کار‌ها در حال اجراست و ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

زرگوش با اشاره به پروژه سیماک(سامانه یکپارچه مدیریت املاک کشور) تصریح کرد: با اجرای این طرح که نقش مؤثری در تحقق دولت الکترونیک و توسعه اقتصادی دارد، با اختصاص شناسه الکترونیکی برای هر مِلک، همه استعلامات میان دستگاهی در این حوزه یکپارچه و الکترونیکی خواهد شد.

 

عضو هیأت مدیره‌ شرکت پست ایران تصریح‌کرد: اجرای سیماک باعث سرعت، دقت، کاهش هزینه‌ها و جلوگیری از فساد و رضایتمندی مردم می‌شود و از اوایل سال آتی کار بارگذاری و استفاده از این سامانه اجرایی خواهد شد. با اجرای طرح سیماک پرونده واحد الکترونیکی برای همه دستگاه‌ها صادر می‌شود و از تعرض به منابع طبیعی و محیط‌زیست و زمینخواری، جلوگیری خواهد شد.