تأیید دزدی اطلاعات کاربران توسط فیس‌بوک!

تأیید دزدی اطلاعات کاربران توسط فیس‌بوک! دادگاهی در برلین اعلام کرد شرکت فیس‌بوک از کاربران خود اطلاعات غیرقانونی جمع‌آوری کرده است. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ دادگاهی در آلمان جمع‌آوری اطلاعات غیرقانونی کاربران توسط شرکت فیس‌بوک را تأیید کرد. در توضیحات دادگاه منطقه‌ای برلین آمده است که شرکت فیس‌بوک رضایت کاربران خود را برای جمع‌آوری […]

تأیید دزدی اطلاعات کاربران توسط فیسبوک!

دادگاهی در برلین اعلام کرد شرکت فیسبوک از کاربران خود اطلاعات غیرقانونی جمع‌آوری کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ دادگاهی در آلمان جمع‌آوری اطلاعات غیرقانونی کاربران توسط شرکت فیسبوک را تأیید کرد. در توضیحات دادگاه منطقه‌ای برلین آمده است که شرکت فیسبوک رضایت کاربران خود را برای جمع‌آوری داده‌های مورد استفاده برای هدف‌گیری در پلتفرم تبلیغاتی خود، جلب نکرده است.

فدراسیون سازمان‌های مصرف‌کننده آلمانی (vzvb) نیز می‌گوید برخی از تنظیمات پیش‌فرض فیس‌بوک نقض قانون مصرف‌کننده در این کشور است. البته تنظیمات دیگر، براساس تصویب دادگاه نامعتبر اعلام شده است.

هیکودونکل، افسر پلیس در vzvb می‌گوید: فیس‌بوک تنظیمات مخفی در پیش‌فرض خود دارد که در هنگام ثبت نام کاربر اطلاعات کافی در مورد آن ارایه نمی‌دهد. شرکت فیسبوک نیز بیانیه‌ای را پس از تصمیم‌گیری صادر کرده است که به این شرح می‌باشد:

 

ما سخت در تلاش هستیم تا دستورالعمل‌های‌مان برای کاربران روشن باشد. خدمات ارایه شده توسط فیس‌بوک به‌طور کامل مطابق با قانون است.