تأیید ۶۰ هزار مدرک تحصیلی برای پذیرش در دانشگاه‌های خارج

طی ۳ سال گذشته محقق شد تأیید ۶۰ هزار مدرک تحصیلی برای پذیرش در دانشگاه‌های خارج معاون وزیر علوم گفت: در ۳ سال گذشته حدود ۲۰ هزار مدرک تحصیلی در هر سال تأیید شده که بیش‌تر مربوط به دانشگاه‌های تراز یک یا دو کشور (سطح تهران و برخی مراکز استان‌ها) است. مجتبی‌صدیقی، در گفت‌و‌گو با […]

طی ۳ سال گذشته محقق شد

تأیید ۶۰ هزار مدرک تحصیلی برای پذیرش در دانشگاه‌های خارج

معاون وزیر علوم گفت: در ۳ سال گذشته حدود ۲۰ هزار مدرک تحصیلی در هر سال تأیید شده که بیش‌تر مربوط به دانشگاه‌های تراز یک یا دو کشور (سطح تهران و برخی مراکز استان‌ها) است.

مجتبی‌صدیقی، در گفت‌و‌گو با مهر در خصوص روند تأیید مدارک تحصیلی دانشجویان برای پذیرش در دانشگاه‌های خارجی گفت: معمولاً تأیید مدارک تحصیلی توسط دانشجویان برای ادامه تحصیل در خارج از کشور انجام می‌گیرد.

وی افزود: برای دانشجویانی که در داخل کشور مشغول به تحصیل و یا کار می‌شوند، همان مدارکی که از سوی دانشگاه یا سازمان امور دانشجویان صادر می‌شود، کافی است .

رییس سازمان امور دانشجویان ادامه‌داد: برای پذیرش گرفتن در دانشگاه‌های خارجی، نیاز به تأیید و ترجمه مدارک وجود دارد، روندی که ما در ۳ سال گذشته داشته‌ایم یک روند ثابت بوده، حدود ۲۰ هزار مدرک تحصیلی در هر سال تأیید شده که بیش‌تر مربوط به دانشگاه‌های تراز یک یا دو کشور (سطح تهران و برخی مراکز استان‌ها) است.

وی یادآورشد: تأیید مدارک در همه مقاطع تحصیلی انجام می‌شود.