دسته‌بندی قانونی قراردادهای ICT در ایران

دسته‌بندی قانونی قراردادهای ICT در ایران شناخت قراردادهای فناوری اطلاعات و ارتباطات با مطابقت شرح قرارداد به شرح ذیل است که از منظر آیین‌نامه سازمان تأمین اجتماعی در مواجهه با معافیت‌های بیمه‌ای مورد استناد قرار می‌گیرد. ۱- تولید، مونتاژ، اجاره، فروش، آزمایش، تعمیر، نگهداری، پشتیبانی و خدمات پس از فروش سخت‌افزار‌‌ها و تجهیزات شبکه‌ها، وبگاه‌ها […]

دسته‌بندی قانونی قراردادهای ICT در ایران

شناخت قراردادهای فناوری اطلاعات و ارتباطات با مطابقت شرح قرارداد به شرح ذیل است که از منظر آیین‌نامه سازمان تأمین اجتماعی در مواجهه با معافیت‌های بیمه‌ای مورد استناد قرار می‌گیرد.

۱- تولید، مونتاژ، اجاره، فروش، آزمایش، تعمیر، نگهداری، پشتیبانی و خدمات پس از فروش سخت‌افزار‌‌ها و تجهیزات شبکه‌ها، وبگاه‌ها و نرم‌افزار‌‌ها و….

۲- طراحی، نصب، پیاده‌سازی، راه‌اندازی و پشتیبانی آموزش شبکه‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی اینترنت (LAN، WAN)و فضای‌های رایانه‌ای (Site)و به هنگام‌سازی اطلاعات موجود در وبگاه‌ها

۳- ارایه مشاوره و انجام نظارت بر طراحی و اجرای شبکه‌ها، فضاهای رایانه‌ای، خرید، تحویل‌گیری و نگهداری سخت‌افزارها.

۴- تهیه طرح‌های جامع فناوری اطلاعات، طرح‌های توجیهی(فنی‌–‌اقتصادی) کسب و کار، شناخت، طراحی، تدوین، بهینه‌سازی و اصلاح روش‌ها، سیستم‌ها و ساختارهای سازمانی.

۵- شناخت، تحلیل، طراحی، ساخت و مستندسازی سیستم‌های نرم‌افزاری کاربرد تجاری و کاربرد خاص و نصب، راه‌اندازی، آموزش و پیاده‌سازی و پشتیبانی سیستم‌ها و روش‌های دستی و سیستم‌های نرم‌افزاری.

۶- تولید و ارایه پشتیبانی در زمینه‌های مختلف نرم‌افزاری، راهبری و عملیاتی سیستم‌ها، سایت‌ها، بانک‌های اطلاعاتی، سیستم‌های عامل و نرم‌افزارهای پایه (شامل شناخت وضع موجود، تجزیه و تحلیل، طراحی، برنامه‌نویسی، فروش، پیاده‌سازی، نصب، آزمایش، پشتیبانی و آموزش آنها)

۷- ارایه مشاوره و انجام نظارت بر طراحی، خرید و اجرای طرح‌های سخت‌افزار، نرم‌افزاری، انتخاب پیمانکار، انتخاب محصولات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و تحویل‌گیری محصولات و همچنین ارایه خدمات.RFP

۸- ارایه خدمات رایانه‌ای شامل اجاره سخت‌افزار، نرم‌افزار، فضاهای رایانه‌ای، تولید محتوای الکترونیکی.

۹- مشاوره خرید، نصب و راه‌اندازی و برنامه‌ریزی جهت آموزش نیروی انسانی و ارایه خدمات فنی در این زمینه.

۱۰- تأمین و ارایه خدمات.Internet ISPو آموزش در زمینه‌های مختلف فناوری اطلاعات

۱۱- جمع‌آوری، پالایش و تغذیه اطلاعات و ارایه خدمات مرتبط با اطلاعات(Data Entry) (ورود اصلاح، پردازش، بازسازی، ویرایش و داده‌آزمایی)

منبع: روابط‌عمومی سازمان تأمین اجتماعی