افزایش اپلیکیشنهای پولی اپ استور طبق گزارشهای جدید، تعداد برنامهها و اپلیکیشنهای پرداخت درون برنامهای در سالهای آتی افزایش بیسابقهای پیدا خواهد کرد. به گزارش ایسنا، به نقل از وبسایت phonearena، از آنجایی که چندی پیش گزارش شد در سال جاری ۲۰۱۸ میلادی، کاربران گوشیهای آیفون از برنامههای پولی فروشگاه اینترنتی و آنلاین اپ استور […]
افزایش اپلیکیشنهای پولی اپ استور
طبق گزارشهای جدید، تعداد برنامهها و اپلیکیشنهای پرداخت درون برنامهای در سالهای آتی افزایش بیسابقهای پیدا خواهد کرد.
به گزارش ایسنا، به نقل از وبسایت phonearena، از آنجایی که چندی پیش گزارش شد در سال جاری ۲۰۱۸ میلادی، کاربران گوشیهای آیفون از برنامههای پولی فروشگاه اینترنتی و آنلاین اپ استور استقبال بینظیری کردهاند، بنابراین بسیاری از تحلیلگران برآورد کردهاند که اپلیکیشنهای پرداخت درون برنامهای از این پس بیشتر از پیش خواهد شد و توسعهدهندگان بیشتری برنامههای این چنینی را برای جلب توجه آن دسته از کاربرانی که تمایل به نصب و دانلود برنامههای خاصتر دارند، ارایه خواهند کرد.
گزارشهای منتشر شده از سوی مؤسسه سنسور تاور، نشان میدهد که استفاده از خرید درون برنامهای در میان کاربران بیش از پیش محبوب شده است.
این آمار همچنین گویای آن است که پرداختهای درون برنامهای کاربران گوشیهای آیفون شاهد یک رشد و افزایش ۲۳ درصدی در مقایسه با سال ۲۰۱۶ میلادی بوده است.
کاربران گوشیهای آیفون به صورت میانگین مبلغ حدوداً ۵۸ دلار را خرج خریدهای درون برنامهای کردهاند که این میزان نسبت به سال گذشته که ۴۷ دلار بود، افزایش قابل ملاحظه و چشمگیری یافته است.
از میزان متوسط هزینه ۵۸ دلاری برای اپلیکیشنهای پرداخت درون برنامهای، حدود ۳۶ دلار آن برای دریافت بازیهای آنلاین و موبایلی خرج و هزینه شده است. پس از اپلیکیشنهای بازی نیز، حوزههای سرگرمی، شبکههای اجتماعی و سبک زندگی به ترتیب از محبوبترین و پرطرفدارترین برنامههای پرداخت درون برنامهای توسط کاربران آیفون بودهاند.
تعداد دفعات دانلود اپلیکیشن برای کاربران اپل بهطور متوسط با ۱۰درصد افزایش به عدد ۴۵درصد رسیده است. این بدان معناست که هر کاربر حدوداً نسبت به سال ۲۰۱۶، ۴ برنامه جدید در گوشی هوشمند خود نصب کرده است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.