با افزایش تعرفه اینترنت موافقت می‌شود؟

با افزایش تعرفه اینترنت موافقت می‌شود؟ رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: تعرفه خدمات اینترنت موضوعی کارشناسی است و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنت ثابت بایستی دلایل و مستندات خود را برای افزایش تعرفه خدمات به رگولاتوری ارائه کنند. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی رگولاتوری، حسین فلاح‌جوشقانی با اشاره به اظهارات […]

با افزایش تعرفه اینترنت موافقت می‌شود؟

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: تعرفه خدمات اینترنت موضوعی کارشناسی است و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنت ثابت بایستی دلایل و مستندات خود را برای افزایش تعرفه خدمات به رگولاتوری ارائه کنند.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی رگولاتوری، حسین فلاح‌جوشقانی با اشاره به اظهارات برخی از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنت ثابت درباره لزوم افزایش قیمت اینترنت گفت: موضوع افزایش تعرفه خدمات اینترنت باید از ابعاد مختلف بررسی شود و شرکت‌های ارائه‌دهنده این خدمات به جای طرح موضوع در رسانه‌ها دلایل و مستندات خود را به رگولاتوری ارائه کنند تا مورد بررسی قرار گیرد.

بنابر اعلام سازمان تنظیم مقررات رادیویی، وی افزود: در صورت ارائه دلایل و مستندات محکم و کارشناسی شده، این موضوع در سازمان بررسی شده و قطعاً در تصمیم‌گیری کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات مؤثر خواهد بود.