پست، سرویس «مرکز تماس مشتریان» را به بخش‌خصوصی واگذار می‌کند!

پست، سرویس «مرکز تماس مشتریان» را به بخش‌خصوصی واگذار می‌کند! دریافت وجه نقد در کلیه دفاتر و باجه‌های شهری پست از اول شهریور ممنوع شد. به گزارش مناقصه‌مزایده، بهزاد اقبال‌خواه، عضو هیأت‌مدیره شرکت ملی پست در یک پست توئیتری نوشت: با تلاش همکارانم در شرکت ملی پست، از اول شهریور دریافت وجه نقد در کلیه […]

پست، سرویس «مرکز تماس مشتریان» را به بخش‌خصوصی واگذار می‌کند!

دریافت وجه نقد در کلیه دفاتر و باجه‌های شهری پست از اول شهریور ممنوع شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، بهزاد اقبال‌خواه، عضو هیأت‌مدیره شرکت ملی پست در یک پست توئیتری نوشت: با تلاش همکارانم در شرکت ملی پست، از اول شهریور دریافت وجه نقد در کلیه دفاتر و باجه‌های شهری پست ممنوع و ارائه خدمات با کارت بانکی میسر خواهد بود.

در خبر دیگری اعلام شد که شرکت ملی پست، سرویس «مرکز تماس مشتریان» را به بخش‌خصوصی واگذار می‌کند.

براساس فراخوان شرکت ملی پست «ایجاد و بهره‌برداری از سامانه مرکز تماس مشتریان» برون‌سپاری خواهد شد. در فراخوان اعلام شده از سوی پست، در این مدل مشارکت، تأمین و ارائه زیرساخت‌های نرم‌افزاری برعهده شرکت‌کننده، بازاریابی، تأمین مشتری و توسعه کسب‌وکار بر عهده طرفین است.