۳۶۰ شرکت دانش‌بنیان فروش بالای ۱۰ میلیارد تومان دارند

یک مقام مسؤول در معاونت علمی ۳۶۰ شرکت دانش‌بنیان فروش بالای ۱۰ میلیارد تومان دارند معاون سیاست‌گذاری و توسعه معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری گفت: ۳۶۰ شرکت دانش‌بنیان فروش بالای ۱۰ میلیارد تومان دارند و ۱۲۷ شرکت نیز بیش از ۵۰ میلیارد تومان فروش دارند. به گزارش مهر، مهدی الیاسی در مجمع پیشگامان اقتصاد دانش‌بنیان […]

یک مقام مسؤول در معاونت علمی

۳۶۰ شرکت دانش‌بنیان فروش بالای ۱۰ میلیارد تومان دارند

معاون سیاست‌گذاری و توسعه معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری گفت: ۳۶۰ شرکت دانش‌بنیان فروش بالای ۱۰ میلیارد تومان دارند و ۱۲۷ شرکت نیز بیش از ۵۰ میلیارد تومان فروش دارند.

به گزارش مهر، مهدی الیاسی در مجمع پیشگامان اقتصاد دانش‌بنیان سلامت که در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، گفت: اولین مجمع پیشگامان شرکت‌های دانش‌بنیان را در حوزه سلامت برگزار کردیم زیرا معیار انتخاب ما میزان فروش و تأثیر اقتصادی شرکت‌ها و میزان فعالیت‌های آنها بوده است.

وی تأکید کرد: چشم‌انداز ما حمایت از مجموعه شرکت‌های کوچک و محصولات نیست بلکه شروع یک فعالیت بزرگ است که برای بزرگ شدن و رقیب پیدا کردن در منطقه و دنیا فعالیت می‌کنند.

الیاسی گفت: از چهارهزار شرکت دانش‌بنیان، ۴۰۰ شرکت در اشل اقتصادی کشور بازیگران اصلی هستند؛ همچنین ۱۴ شرکت دانش‌بنیان عضو اتاق بازرگانی شده‌اند.

وی افزود: در حال‌حاضر ۳۶۰ شرکت برتر با فروش بالای ۱۰ میلیارد تومان و ۱۲۷ شرکت از این شرکت‌های دانش‌بنیان بالای ۵۰ میلیارد تومان فروش داشته‌اند که در این مجمع‌های پیشگامان اقتصاد دانش‌بنیان شرکت می‌کنند.

معاون سیاست‌گذاری و توسعه معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری تأکید کرد: میزان صادرات، اشتغال، میزان فروش، تأثیر اقتصادی، میزان فعالیت به عنوان شرکت‌های آینده‌ساز از جمله معیارهای انتخاب شرکت‌ها برای حضور در این مجمع پیشگامان به شمار می‌رود.

—-