اجرای خودکار برنامه محبوب Shazam در پس زمینه گوشی ممکن شد

اجرای خودکار برنامه محبوب Shazam در پس زمینه گوشی ممکن شد برنامه Shazam که قادر به شناسایی نام خواننده یک موسیقی در صورت پخش آن است، به قابلیت خودکار جدیدی مجهز شده که اجرای آن در پس زمینه گوشی و در حال اجرای دیگر برنامه‌ها را ممکن می‌کند. به گزارش فارس، برای استفاده از این […]

اجرای خودکار برنامه محبوب Shazam در پس زمینه گوشی ممکن شد

برنامه Shazam که قادر به شناسایی نام خواننده یک موسیقی در صورت پخش آن است، به قابلیت خودکار جدیدی مجهز شده که اجرای آن در پس زمینه گوشی و در حال اجرای دیگر برنامه‌ها را ممکن می‌کند.

به گزارش فارس، برای استفاده از این برنامه شما باید آهنگ مورد نظرتان را پخش کنید و سپس برنامه Shazam را باز کنید تا این نرم افزار از طریق میکروفون گوشی آهنگ در حال پخش را شناسایی کرده و سپس در پایگاه داده عظیمی که دارد، اقدام به جستجوی آن آهنگ کرده و آن را به شما نشان دهد تا بتوانید به سادگی برای بارگذاری آن اقدام کنید. در هنگام گوش دادن به آهنگ‌های یافت شده، امکان مشاهده متن این آهنگ‌ها نیز وجود دارد.

با به روزرسانی جدید کل فرایند شناسایی فایل موسیقی و بارگذاری ان خودکار شده و نیازی به دخالت کاربر وجود ندارد. بنابراین اگر در فروشگاهی قطعه موسیقی جذابی به گوشتان بخورد و بخواهید فایل آن را بارگذاری کنید، دیگر نیازی به درآوردن گوشی از جیب نیست و برنامه Shazam خود به‌طور خودکار به قطعه موسیقی گوش می‌کند و قطعه یاد شده را به فهرست قطعات موسیقی شما می‌افزاید.

برای استفاده از این قابلیت باید نسخه جدید برنامه Shazam را بارگذاری کرده و آن را در حالت خودکار قرار دهید و سپس به اطلاعات ذخیره شده در بخش My Shazam برنامه یاد شده مراجعه کنید.

 

استفاده از این خدمات به ویژه برای افرادی که در محیطهای پرسروصدا به سر می‌برند، مفید خواهد بود، خوشبختانه فعال کردن قابلیت جدید موجب مصرف بیش از حد باتری نمی‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای بارگذاری برنامه یاد شده به فروشگاه گوگل پلی مراجعه کنند.