۵۰ میلیون تومان تسهیلات برای تأسیس شرکت دانش‌بنیان

توسط دانشگاه علمی‌کاربردی محقق می‌شود ۵۰ میلیون تومان تسهیلات برای تأسیس شرکت دانش‌بنیان رئیس دانشگاه علمی‌کاربردی گفت: دانشجویانی که در مراکز نوآوری و مراکز رشد اقدام به تأسیس شرکت‌های دانش‌بنیان می‌کنند می‌توانند از تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی دانشگاه بهره‌مند شوند. محمدحسین امید، رئیس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اختصاص ۵۰ […]

توسط دانشگاه علمی‌کاربردی محقق می‌شود

۵۰ میلیون تومان تسهیلات برای تأسیس شرکت دانش‌بنیان

رئیس دانشگاه علمی‌کاربردی گفت: دانشجویانی که در مراکز نوآوری و مراکز رشد اقدام به تأسیس شرکت‌های دانش‌بنیان می‌کنند می‌توانند از تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی دانشگاه بهره‌مند شوند.

محمدحسین امید، رئیس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اختصاص ۵۰ میلیون تومانی تسهیلات به دانشجویان نوآور گفت: یکی از برنامه‌های دانشگاه علمی‌کاربردی برای دانشجویان این دانشگاه این است که افرادی که در مراکز نوآوری و مراکز رشد اقدام به تأسیس شرکت‌های دانش‌بنیان می‌کنند می‌توانند از تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی دانشگاه با کارمزد ۲ درصد برای راه‌اندازی کسب‌وکارهای نوظهور استفاده کنند.

* تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی

وی افزود: تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی این دانشگاه به شرکت‌های دانش‌بنیانی تعلق می‌گیرد که توسط دانشجویان و مدرسان دانشگاه علمی‌کاربردی راه‌اندازی شده باشد این در حالی است که معاونت علمی ‌و فناوری ریاستجمهوری نیز امسال برای فعالیت کسب‌وکارهای نوظهور دانشجویان تسهیلات مالی ارائه می‌دهد.

 * صندوق کارآفرینی

امید تصریح کرد: دانشگاه علمی‌کاربردی برای رونق و حمایت از کسب‌وکارهای تازه در حال تلاش است تا از طریق صندوق کارآفرینی امید به دانش‌آموختگان خود تسهیلات ارائه بدهند. این در حالی است که در آینده نزدیک میزان کمک این صندوق به دانشجویان اعلام خواهد شد.