خبری از رفع فیلتر تلگرام نیست !

خبری از رفع فیلتر تلگرام نیست ! وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در افتتاحیه کنفرانس تهران هوشمند به حضار اعلام کرد که وزارت ارتباطات برای روز پنجشنبه یک سورپرایز بزرگ برای مردم خواهند داشت. شایعه رفع فیلتر تلگرام از همین جا شکل گرفت اما این خبر تکذیب شد. به گزارش مناقصه‌مزایده ؛روابط‌عمومی ‌شورای‌عالی فضای مجازی […]

خبری از رفع فیلتر تلگرام نیست !

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در افتتاحیه کنفرانس تهران هوشمند به حضار اعلام کرد که وزارت ارتباطات برای روز پنجشنبه یک سورپرایز بزرگ برای مردم خواهند داشت. شایعه رفع فیلتر تلگرام از همین جا شکل گرفت اما این خبر تکذیب شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده ؛روابط‌عمومی ‌شورای‌عالی فضای مجازی خبر رفع فیلتر تلگرام را تکذیب کرد و گفت: با توجه به انتشار خبری در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر رفع فیلتر تلگرام با عنوان (خروجی جلسات کارشناسی هفته گذشته شورای‌عالی فضای مجازی رفع فیلتر تلگرام بوده است) به اطلاع می‌رساند، جلسه کارشناسی شورای‌عالی فضای مجازی کشور درخصوص رفع فیلتر تلگرام برگزار نشده بنابراین تصمیم‌گیری در این خصوص در شورای‌عالی فضای مجازی کشور صحت نداشته و صراحتاً تکذیب می‌شود.