خسارت مشتریان شبکه دیتای مخابرات تهران جبران می‌شود

به دلیل بروز اختلال خسارت مشتریان شبکه دیتای مخابرات تهران جبران می‌شود مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: به دنبال بروز اختلالات فنی در شبکه دیتای تلفن ثابت برخی مناطق تهران طی روزهای اخیر، خسارت وارده به مشترکان جبران می‌شود. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت مخابرات ایران، سیدمجید صدری گفت: به دنبال بروز اختلالات […]

به دلیل بروز اختلال

خسارت مشتریان شبکه دیتای مخابرات تهران جبران می‌شود

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: به دنبال بروز اختلالات فنی در شبکه دیتای تلفن ثابت برخی مناطق تهران طی روزهای اخیر، خسارت وارده به مشترکان جبران می‌شود.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت مخابرات ایران، سیدمجید صدری گفت: به دنبال بروز اختلالات فنی در شبکه دیتای تلفن ثابت برخی مناطق تهران در روزهای اخیر، این موارد سریعاً بررسی شده و ضمن جبران اختلالات فنی پیش آمده، خسارت وارده به مشترکین هم به نحو مقتضی جبران می‌شود.

وی اظهار داشت: بروز هر گونه اختلال در مسیر خدمت‌رسانی به مشتریان مخابرات به هیچ وجه پذیرفته نیست و علاوه بر جبران سریع اختلالات فنی پیش آمده و دلجویی از مشترکان، با مقصرین بروز این اتفاق ناخوشایند به صورت جدی برخورد می‌شود.

صدری با تأکید بر لزوم استمرار ارتباطات و عدم قطعی و پایداری شبکه دیتا در سراسر کشور گفت: به‌رغم گستردگی مجموعه خدمات ارائه شده به مشتریان در بخش‌های مختلف صوت و دیتا به انواع مشتریان خانگی، تجاری و عمده توسط شرکت مخابرات ایران، با توجه به اهمیت پایداری ارتباطات، هیچگونه قطعی قابل پذیرش نیست.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، خاطرنشان کرد: علاوه بر تذکر به زیرمجموعه‌های مرتبط فنی و شبکه در مورد لزوم برقراری همیشگی ارتباطات در بخش‌های مختلف، با مسؤولان خاطی و کم توجه که در این اختلال چندروزه نقش داشتند ، برخورد لازم صورت می‌پذیرد.

وی گفت: تمام مشترکان مخابرات در سراسر کشور می‌توانند شکایات و انتقادات خود را برای ارائه بهتر خدمات با سامانه ارتباط مردمی‌۲۰۲۱ و همچنین درگاه ارتباط مستقیم با مدیرعامل در وب‌سایت شرکت مخابرات در میان بگذارند.