رشد ۹٫۱ درصدی بارگیری اپلیکیشن‌ها در سراسر جهان طی سال ۲۰۱۹

رشد ۹٫۱ درصدی بارگیری اپلیکیشن‌ها در سراسر جهان طی سال ۲۰۱۹ طبق آخرین گزارش‌های منتشر شده توسط Sensor Tower ، سال ۲۰۱۹ برای توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها و شرکت‌ها، سالی بسیار مفید و پرسود بود. به گزارش انتخاب، طی ۱۲ماه گذشته ، بارگیری اپلیکیشن‌ها ۹٫۱ رشد داشته و به ۱۱۴٫۹ میلیارد رسیده است که ۳۰٫۶ میلیارد آن […]

رشد ۹٫۱ درصدی بارگیری اپلیکیشن‌ها در سراسر جهان طی سال ۲۰۱۹

طبق آخرین گزارش‌های منتشر شده توسط Sensor Tower ، سال ۲۰۱۹ برای توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها و شرکت‌ها، سالی بسیار مفید و پرسود بود.

به گزارش انتخاب، طی ۱۲ماه گذشته ، بارگیری اپلیکیشن‌ها ۹٫۱ رشد داشته و به ۱۱۴٫۹ میلیارد رسیده است که ۳۰٫۶ میلیارد آن در اپ استور و ۸۴٫۳ میلیارد از گوگل‌پلی انجام شده است.

واتساپ، فیسبوک، مسنجر و اینستاگرام هنوز هم بین پنج اپلیکیشن برتر جهان قرار دارند و تیکتوک نیز بین این پنج اَپ قرار دارد. تیک‌توک به دلیل محبوبیت خود در بازارهایی مانند هند، ایالات متحده و برزیل از رتبه چهارم در سال ۲۰۱۸ به رتبه دوم این فهرست در سال ۲۰۱۹ صعود کرد.

این گزارش توجه ویژهای به سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ دارد که شامل بازه‌زمانی یکم اکتبر و ۳۱ دسامبر ۲۰۱۹ است. در این دوره ، Call of Duty با بیش از ۱۸۰ میلیون بار دانلود ، محبوب‌ترین بازی بود. درآمد تیک‌توک سالانه ۵۴۰درصد رشد پیدا کرده است، اما بیشتر این رشد از کشور چین به دست آمده است. تا دسامبر سال ۲۰۱۹ درآمد این شرکت ۴۰ میلیون دلار بود.