دایرکت‌های اینستاگرام به نسخه وب اضافه می‌شود

دایرکت‌های اینستاگرام به نسخه وب اضافه می‌شود در جدیدترین به‌روزرسانی اینستاگرام، پیام‌های دایرکت به صورت آزمایشی به نسخه وب این شبکه اجتماعی اضافه می‌شود. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بالاخره اینستاگرام پیام‌های دایرکت را به نسخه وب اضافه می‌کند. از امروز، «درصد کمی» از کاربران جهانی این پلتفرم می‌توانند از طریق وب‌سایت اینستاگرام به دایرکت‌های […]

دایرکت‌های اینستاگرام به نسخه وب اضافه می‌شود

در جدیدترین به‌روزرسانی اینستاگرام، پیام‌های دایرکت به صورت آزمایشی به نسخه وب این شبکه اجتماعی اضافه می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بالاخره اینستاگرام پیام‌های دایرکت را به نسخه وب اضافه می‌کند. از امروز، «درصد کمی» از کاربران جهانی این پلتفرم می‌توانند از طریق وب‌سایت اینستاگرام به دایرکت‌های خود دسترسی پیدا کنند. این اتفاق می‌تواند برای هر شخصی که دایرکت‌های زیادی ارسال و دریافت می‌کند، مفید باشد و در عین حال به کراس پلتفرم بودن این برنامه کمک کند. مدیران اینستاگرام این به‌روزرسانی را تنها یک آزمایش اعلام کردند و گفتند جزییات بیشتر در مورد پتانسیل‌های آن در آینده مشخص خواهد شد.

تجربه ارسال پیام در دایرکت اینستاگرام از طریق مرورگر مشابه با تلفن همراه خواهد بود. می‌توانید از طریق صفحه DM یا صفحه نمایه، گروه‌های جدیدی ایجاد کرده یا با کاربری در فضای شخصی چت کنید. همچنین می‌توانید برای لایک کردن پیام ارسالی یا دریافتی، دوبار روی آن ضربه بزنید. همچنین می‌توانید عکس‌ها را از دسکتاپ به طور مستقیم به اشتراک بگذارید و تعداد کل پیام‌های خوانده نشده را ببینید. در صورت فعال کردن اعلان‌ها برای کل سایت اینستاگرام در مرورگر خود، می‌توانید اعلان‌های دایرکت اینستاگرام را دریافت کنید. اینستاگرام می‌گوید «در طول آزمایش» این کار را ادامه خواهد داد.

سخنگوی این شرکت در پاسخ به این سؤال که چرا اینستاگرام پیام‌های دایرکت در مرورگر را بر چیزی مانند برنامه iPad اولویت داده است گفت که پیام‌های شخصی اینستاگرام در وب به کاربران کمک می‌کنند که با افرادی که به آن‌ها اهمیت می‌دهید در تماس باشند. جالب است بدانید که مارک زاکربرگ سیستم پیام‌رسانی را به عنوان کلیدی برای آینده فیس‌بوک می‌داند.

در طول سال گذشته، فیس‌بوک به طور فزاینده‌ای روی پیام‌رسانی تمرکز کرده است. مدیر عامل فیس‌بوک، مارک زاکربرگ، بهار گذشته به نیویورک تایمزگفت که «پیام‌های خصوصی، گروه‌ها و استوری‌ها» سه بخش با «رشد سریع ارتباطات آنلاین» بودند. استوری‌های اینستاگرام در حال‌حاضر در نسخه وب وجود دارند و با بیانیه امروز، اینستاگرام اکنون به برخی از کاربران اجازه می‌دهد به گفت‌وگو‌های گروهی و پیام‌های خصوصی خود از طریق مرورگر دسترسی داشته باشند.

زاکربرگ سال گذشته اظهار داشت که این شرکت قصد دارد در نهایت به کاربران فیس‌بوک، واتس‌اپ و اینستاگرام اجازه دهد به بخش پیام‌ها بدون در نظر گرفتن بستری که از آن‌ها استفاده می‌کنند دسترسی داشته باشند. ما هنوز اطلاعاتی درباره نحوه انجام این کار نشنیدهایم، اما مرورگر می‌تواند نقش مهمی‌ در این زمینه ایفاء می‌کند البته به شرط اینکه انعطاف‌پذیری بیشتری را در مورد مکان مکالمه به کاربران بدهد.